Benim yokkk pamık gibiyim :D ayrıca öyle yapanları da sevmem :D 


bir canlıdan degıl belkı yakarak bır sıgara hunharca somure somure ıcıme cekerek tuketırım. sonra kum torbam var allah ne verdıyse artık tekme tokata kafa dız bır kere gık dedıgıde yok vur vurabıldıugın kadar. ama en guzelı halı saha macı topa vurmak kadar rahatlatan bır sey yok :)
simdi bu baska tabui :D canliya insana zarar vermedigin surece sayilmaz :D
Sinirlenince arabaya biner, otobanda hız yaparım. Tamamen kendime riskim, Gece otoban boş oluyor son ses müzik rahatlıyorum. ( Başkalarını riske atmıyorum, sazanlar yorum yapmazsa sevinirim. )
yok tam tersi beni sinirlendiren kişiden almak gibi bir huyum var ama ondan almam kendimden alırım durumlar karışık 😂😂
Hiçbir şey yokken soğuk davrananları ve sinirlenince başkasından çıkaranları sevmem.
Cevap
46Cevap
Sen de bendensi Nigarcım,
Benim sinirim en fazla 3-4 saniye sürer.
Laaaaaaayn derim geçerim
a haklisin tabi :D baskalarina zarar vermenin alemi yok
Kuşların kafasını koparıp koparıp atıyorum dermisim :D
hahaahahahahaah zavalli kuslar :D
:D :D
sinirliyken bana bulaşmazlarsa yok ama bulaşırlarsa sıkıntı büyük
Ee biraz var sen istediğin kadar yok de nigarcım. Herkes te var bence. Düşün bir moralin başkasından alt üst olmuş. Diğerinede gülücük atamıyorsun ya da o esnada tahammülsüz olabilirsin.
Bazen oluyor istemsiz oluyor ama sinirli olduğum anda biri üzerime gelirse ona patlarım
hınç almak değilde bazen ters konuşabiliyorum bu huyumu pek sevmiyorum
Yoktur. Pamık olmasam da kimseden hıncımı almam
😃
Varr :) saatli bomba gibiyim ^^ müdahale eden herkeze patlıyorum !
Bana dokunmazlar sa o an bulasmam.. O an ben gidiyorum baskasi devraliyo vucudu.
Yok cok ofkelenince uzaklasirim genel ortamlardan :/
Sinirimi sinirlendiğim kişiye belli ederim. Başkasının suçu yok.
Asla öyle bir şey yapmadım hep içime attım ya da köşede sessizce ağladım
Sadece 1 kissiden alliom oda bana kizmiycani bildigim icin
hıncımı başkasından almam kim beni sinirlendirdiyse bedelini öder başkasına niye bulaşayım
Yok ama patlama noktasında her şey olabilir kimse bir şey söylemicek konuşmucak benle konuşursa kötü işte :D
bir kerekisinde hiç unutmam bir 11 eylül günüydü iki gökdelene uçak fırlattım 😂😂
heryerde bunu anlattigin icin seni timarhanelere hunili diye gonderdiler ders olmadi :D
Sinirlendiğim zaman bir köşeye çekilir sinirim geçmesini beklerim kimseden sinirimi çıkartmam
Sınırlendıgım zaman bır anda patlarım ama kımseye bir zarar vermem
Sinirlenince kendimi yemek gibi bir huyum var lanet olsun :D
sağdan soldan çıkarırım ama karşımdakinden çıkarmam
Benim var :D aşırı sinirlenince evdekilere patlıyorum :D
Sinirlenince eşyaları yere çarpmak gibi bir huyum var
Sinirleninfr babami tanimam karsindaki insan bir sure kaybolsun karsimdan yoksa fena olur
yok... içime atarım hep. tabi bir yere kadar taş değiliz.
birdefa adamın bırını öldürüyordum az kaldı , anladım kı uzak durmalıyım sinirlenınce
Genelde sinir eden kişiden hıncımı çıkartırım başkasından değil.
tabi canım parçalarım :D
tuhh sen de mi :D
hele başkasına kızıp da karşıma sen çıkarsan :D vay haline parça pinçik ederim seni :D
karsina cikmam ki. sen nerdeee ben nerdeee ahahahaahahaha :D
illaki bulurum :D
Yapmadım desem yalan olur ama bende sevmem oyle yapanları
Him arada nasibini alanlar olmustur ofkemden 😊
yapma oyle seyler :D
Belli olmaz bazen kendimden bazen karsimdaki kisiden
Sen sinirleniyor musun ki niga :D
ben kendimi demiyom ki :D
benim yok pammık gibiyim demişsin :D ordan şeyaptım bende :D
ben sinirlenince hincini baskalarindan alanlari diyom :D var cunku oyleleri bildigin uzere. bide baya coklar yav :D
bana hiç denk gelmedi :D patronas dışında :D
patronas hala yasiyo mu yav :D
yaşıyor kalbimizde :D:D
valla mi :D gonderdin mi :D
yok kız nerde yan odada duruyor kardeşim o bizi gömer :D
bugun yarin mayisa ayak bascaz ya :D o kadar gun sayiyorduk :D
tamam bu ayın 28inde şubeye gidicem :D
aha simdi de 28ni beklicez :D
e anca izne ayrılcam :D tabi bayadır konuşmuyoz unuttun herşeyi :D
neyi unuttum ya :D
demiştim ya niga nisanın sonunda izne ayrılcam sınra şubeye gidicem başvurcam peh peh
evet ya :D
neyse canın sağolsun :D
son zamanlarda pek bir unutkan oldum :D
son zamanlarda pek bir unutkan oldum :D
hayırlısı balık ye balık tatlının dibine vurma :D
sevmiiim ben balih yav :D
sende haklısın bir iskerder kebap olamaz
Haklı olduğum sürece sadece kızdığım kişiye yansıtırım
Hayır yok sinirden ağlarım.
Genelde eşyalardan çıkarırım :D
Sinirlendigim kisiden cikaririm
Bizzat kişiden alırım belki
Hayir genelde kendimden cikartiyorum
kız suz şimdi sensen çıkaracam sinirimi 😊😂
Hayir, bu bana yakismaz
Yok alanlarada sinir olurum
Babam kuvukken anneme sinirlenip bizi doverdi zulmederdi
Direk sinirlendiğim kişiden hıncımı alırım
Benimde yok icime kapanirim ben 😊
var senden alırım genelde :D
yok lo duvardan , camdan alıyorum genellikle. d
sinirlendiğim kişiden alirim genelde :)
ben kolay kolay yansıtmam üstüme gelinmedikçe
hayır , kendi içimde hallediyorum..
ben eşyalara zarar veriyorum..
Yav hayırla evet arası gibi bişi sdf
hemde nasıl hayattan soğutuyor um insanları
Öfke kontrolüm iyidir
yok , cabukda sinirlenn bir yapim yok zaten
yok kızdıradndan alırım direk
Asla yapmam boyle birseyi.
Susup tek basima dolasirim
Asla. Saçmalık olarak değerlendiriyorum.
Hayır, yok.
poligona giderim
Başka kadınlardan çıkarırım:)
Biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar