
Bazı insanlar estetik veya güzel görünen şeylerden zevk alır. Ama insanların hemen hemen hepsi karşı tarafın alçak gönüllü olmasını bekler. Siz görüntüye veya görünüşe aşırı önem veren insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hep öyle diyoruz.. güzellik neki içi güzel olsun.. dimi?) Ne kadar samimiyiz bunu derken veya inanarakmı diyoruz..! Buda muamma..;)) Güzellik ve estetik geçici. Hep görsele önem veren kişiler olamaz hayatımda. Kendiyle Mutlu olmasını bilmeyen kişilerdir kanımca.
Bence bir takıntılı olma durumudur o da kusurdur. Kişilik olarak da kusurdur çünkü kendini ve insanları oldukları gibi kabullenmek gelişmiş bir kişiliğin özelliğidir.
Cevap
0Cevap
Mükkemmel görünmek icin cok caba harcamak çirkin bir yüzü makyajla değistirmeye calışmak gibidir... Aktikca ne kadar sahte oldugu ortaya cikar..
Kusurlardaki güzelliği de seviyor insan. Bence kimse düşündüğümüz kadar önem vermiyor
Kusurlarımla kendimi ve karşımdaki insanı seviyorum.
pckolojik sorunludurr :D
Kimse kusursuz değildir zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar