Artik herkesin estetikli olmasi hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Tamam yaptirana saygım var ama sadece dış görünüşe takmış bir toplum olduk. Onceden insanlar çarpık dişleri, dusuk goz kapakları, eğri burunları ile kendilerine has güzelliğe sahipti. Simdi herkes aynı fabrikadan çıkmış gibi. En azından herkesin burnu yapılı. Ben de bazen kenfimi kötü hissetttirip düşünüyorum sonra da doğallığım benim farkım olsun diyorum. Kimse doğal gelmiyor bana insanlar kendilerindeki psikolojik olan kendini beğenmemeyi diş görünüşünü değiştirerek duzeltebilecegini sanıyor ama öyle değil. Psikolojimizi düzeltmek yerine bedenimizi düzeltiyoruz. Guzellik yarışmaları da tek tip beden üstüne kurulu.1.70 alti ya da balık etli Türkiye güzeli göremezsiniz. Instagrama bakarsiniz ki kiloluysaniz , kisa boyluysaniz, zselulitiniz catlaginiz sivilceniz varsa cirkinsiniz. Umarim ileride kendimizi olduğumuz gibi kabul ettiğimiz, bedenlerimizle yargilanmadigimiz yıllar olur.

Artik herkesin estetikli olmasi hakkinda ne dusunuyorsunuz?
Cevapla