"insan insana çözüm olmalı, düğüm değil."Yanılıyor muyum?

Hayat zaten zor.. Birde hayatımızı zorlaştıracak insanlarla uğraşırsak yazık bize! Sevgi aşk bir yere kadar.. Samimiyetle insanlığımızı ne kadar ortaya koyabiliyoruz?
"insan insana çözüm olmalı,düğüm değil."Yanılıyor muyum??
"insan insana çözüm olmalı, düğüm değil."Yanılıyor muyum?
Cevapla