Hayat zaten zor.. Birde hayatımızı zorlaştıracak insanlarla uğraşırsak yazık bize! Sevgi aşk bir yere kadar.. Samimiyetle insanlığımızı ne kadar ortaya koyabiliyoruz?


çözüm üretmiyor bu zamanki insanlar
sürekli engel oluyorlar
ben genelde çözümsel gelirim insanlara ama bir yere kadar ne yapalım
Mutlaka öyle. Samimiyetle insanlığımızı ortaya koyduğumuz vakit, birbirimizi yemeyi birbirimize kötü bakmayı bırakabileceğiz.
Samimiyet dürüstlük zor şeyler degil ama kolay seyler kolay laflarla elde edildigi için bunlari goremez olduk
kesinlikle haklısın bu konuda bize iyi geleni bulmalıyız.
Cevap
13Cevap
Aynen. Sevgi ve aşk bir yere kadar. Ki aşk diye bisey yok. Biraz samimiyet, biraz gerçekten istemek bu kadar zor değil diye düşünüyorum.
Zerre insanlık denen şey yok bu dünyada. Hayatın zor olmasının yanında zehir eden şeyler de var, insan gibi.
İnsanlarin derdi karşısında ki değil. ki kendi kafasında kimi yaşamak olunca böyle oluyor
Kol kolun yarasını hissedince bile kaşır!
İnsan günümüzde rantları ve çıkarları için yaşıyor..
Samimi olmak da herkesin harcı değil
elbette ne güzel söylednnn
Yanilmiyor aksine cok dogru soyluyorsunuz
Nekadar güzel söylemişsin
İnceldiği yerden kopsun.
Kanka ne bu şiddet bu celal
@Alemdaralii 😂 çözüm... düğüm.. ip.. deyince aklıma bu geldi.
İnceldiği yerden kopacak da:))
Hımmmm Direk çağrışım yaptı yani
@Alemdaralii evet:))
Her şey öyle güllük gülstanlık olmuyor
düğümle uğraşmıyorum artık..
direk kesiyorum..
Kesinlikle haklısın.
nerdeeeeee
Denizci düğümü atanlar oluyor hayatımıza
Yanilmiyrsn
Elimden geldiğince
Haklısın çok doğru
Evet çok haklisinn
👏👏👏👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar