Çok önemli. Arkadaşlar uyku sorunum var. Her defa geç kalktığımda vicdan azabı çekiyorum. Çalar saatler fayda etmiyor?

Çalar saatleri duymuyorum bile, geç yatıp geç kalkıyorum. Erken uyuyamıyorum, erken uyuyunca da hava ışıklıyken ders çalışamıyorum. Çünki gece insanıyım. Buna bir çözüm önerisi olan varsa, inanın çok ama çok minnetdar olurum... Çünki çok önemli
Çok önemli. Arkadaşlar uyku sorunum var. Her defa geç kalktığımda vicdan azabı çekiyorum. Çalar saatler fayda etmiyor?
Cevapla