Arkadaşlar şu an çok açım uyumaya çalışıyorum napicam?

Yarın yemek siparişi vericem Sabah para topladım 300tl ne yesem diye düşünüyorum çok mutluyum hamburger ve zurna dürüm arasindayim birde Antakya döner hangisi yiyeyim sabah 11 gibi veircem siparişi ilk defa yemek siparişi veircem o yüzden dalga geçen olursa diye söyleyim dışarda pek yemem

Güncellemeler
8 ay
Popyes mi söylesem yoksa aşırı kararsız kaldım
Arkadaşlar şu an çok açım uyumaya çalışıyorum napicam?
Cevapla