Ruh haliniz üzgünken yemek yeme iştahınız açık mı oluyor, kapalı mı?
Ben üzgün hissettiğimde, iştahım sanırım sebzeye meyveye kapanıp çikolataya, tatlıya açılıyor. Son bir haftadır fark ettim de, baya bir tatlı yiyorum ve bu durumun üzgün ruh halimden kaynaklandığını bugün anladım.
Sizin ruh haliniz de benim gibi yiyecek seçiyor mu? #MünzeviBayan
Üzgün olduğunuzda iştahınız açılıyor mu kapanıyor mu?
Kapanır. 3 günde sadece bir kase çorba içtiğimi bilirim. Çocukken aşırı zayıftım, fazla oynamaktan kaburgalarım dışarıdaydı. Annem de yemek yemem için baskı yapardı. Bir gün bana kızdığı zaman ona inat olsun diye hiç yemek yemezdim. Nasılsa yemek yemem için yalvaracktı ve ben de yemeyecektim.
malesef aciliyo iştahim.. evde biton hamur turi borek tatlilar yaparm uzgunken zaten ben uzulnce normal bir uzntu yasamuorm depresion gbi bisey yasiorm
En İyi Cevaplar