Teşekkürler @Bgyontar..😊
Üzüntülü olduğunuzda iştahınız açılır mı, kapanır mı?
Teşekkürler @Bgyontar..😊
üzüldüğümde hiçbir şey yiyemez hâle geliyorum. o an ne kadar aç olduğumun önemi yok, hüznüme boğuluyorum.
ve herkesin bildiği gibi, boğulurken yemek yiyemezsiniz. d
Hiç bir duygu iştahıma müdahale etmez.
Ben her zaman oburum 😂 yemek için yaşıyorum
Üzüntülü de olsam mutlu da olsam iştahım her zaman açık olur. Mutluysam daha da mutlu, üzgünsem de mutlu oluyorum yemek yiyince. Terapi gibi benim için 😄
Kapanır. Sigaraya abanıyorum çabuk ölmek için :D
Ahaha aynıyız 😀
piüüüh bize :D
Teşekkür ederim 🌷
Rica ederim 😊🥰
Cevap
23Cevap
Çok üzülmem gerek yoksa yemeği ötelemem 😄
Açılıyor maalesef çünkü stresli ve üzgün olunduğunda insan mutlu olmak için daha çok yemek yemek istiyor maalesef
Boğazıma diziliyor yemekler ama açsam mecbur yiyorum, aç mı kalayım 🙄
Sadece üzüntülüysem iştahım açılır sürekli çikolata karbonhidrat tüketmeye başlarım.
Eğer bir hayalkırıklığına bağlı depresyona girmişsem iştahım kapanır su içmek bile aklıma gelmez.
Değişiyor o. Bazen yemek istemem ama bazen de abur cubur ister canım. Keyifli akşamlar..
Kapanıyor üç gün ağzıma bir su koymadigim zamanlar oldu
3 gün susuzluğa beden dayanabilir mi?
@Kawasaki_Ninja dayanıyor cideen oluyor yanii
Senin bünye sağlam o zaman 👍
İştahım kapanıyor hiç bir şey yiyesim gelmiyor
Yiyeceklerden tiksiniyorum öyle zamanlarda
Kapanır. Üzüntülü isem sadece kahve ve peynir yerim. En sevdiğim pastayı bile gözüm görmüyor.
kesinlikle kapamıyor hatta 1ay yemek yemediğim bile oldu bu yüzden zayıflıktan doktor fazl kilo vermişşin dedi.
Çok mutlu olduğumda, heyecanlandığımda, çok üzüldüğümde, stresli olduğumda, depresyon modundayken kapanır iştahım.. Çay ve sigara hariç bir şey istemiyorum..
Kapanır iştahım, sigara ve kahvenin veriyorum gözüne...
Kesinlikle kapanır. Zaten küsmeye meyilli bi mideye sahibim.
Çok üzülürsem kapanır. Bide heyecanlı olursam. Onlar dışında hep açık 😒
maalesef daha çok iştahım açılıyor. Üzüntümün ve sinirimin acısıni hep yiyeceklerden çıkarırım. Bu da bana kilo problemi olarak dönüş yapıyor ve daha çok üzülüyorum.🙄🙄
Kapanır tabiki
Hiç değişmez bende.
Kapanır. Bazen su bile içmek istemem
Üzüntü kızgınlık iştahımı etkilemiyor
Kapanır. Hiçbir şey yiyemem midem bulanır
Üzüntüde açılır kızgınlıkla kapanıyor bende.
üzüntülü olduğum da iştahım kapanır.
Hem açılır hem kapanır
Açılır benimki her zaman açık 😅
Kapanır, midem bulanıyor yemek yemiyorum hiç
Benim iştahım hemen kapanır.
deli gibi yiyorum hatta sırf o yüzden 1 ayda 8 kg aldım.
özellikle son günlerde çok fark ediyorum sürekli bir yemek yeme içine giriyorum.
Cinselikte açılırım
Sende benim gibi misin
Yok yok ve yok
Tamam sakin 😀
Yoooook
Hiç belli olmuyor aç ayıda oynamaz?
fark etmez ne yerim ama
Benim iştahım her türlü açık.
Sebebe göre açılabilir de kapanabilir de
Genelde açıktır
İştahım kapanır.
İştahım kapanıyor ozmnlar.
Kapanır
Kapanır
Kapanıyor.
Kapanır
İştahım kapanır
İştah kalmaz
kapanıyor hiçbişey yiyemiyorum
Kapanır tamamen
Değişiyor
kapanır
kapanır yiyincide sinirden yiyilir insan
Açılır
Açılıyor
aburcubura sararım
Kapanır
Acılır
Kapanır
Ben mutluyken yerim
Hem hiç yiyemiyorum bazende çok yiyorum üzgünken
Kapanir
Kapanır
Çok yerim
Kapanır
Kapanir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?