Ölümü düşünüyorum ve çok korkuyorum kafayı yicem arkadaşlar nolur bir bakın size de oluyor mu?

henüz 19 yaşındayım ama son bir kaç gündür çok kötüyüm depresyon belirtisi mi yoksa psikolojim mi bozuldu bilmiyorum ama mesela instagramda bakıyorum mutlu insanlar ama yarın belki ölücek veya ölücem ve öyle fotoğraf kalacak bir daha nefes alamıcaz bir daha sevdikleri izi göremicez ve bir daha asla dünyaya gelemeyeceğiz resmen toprağın altında unutulup gidicez ne kadar beklicez orda bilmiyorum ağlayasım geliyor yemin ederim her şey anlamsız gelmeye başladı dinden çıkmaktan korkuyorum isyan etmemek lazım ama ölmek istemiyorum 😕😕
Güncellemeler
+1 yıl
mesela en yakın örnek vatan şaşmaz adamın sosyal medya hesapları açık ve bakıyor öylece ama yaşamıyor.. bizde öyle olucaz twittera yazdıklarımız ölünün günlüşü olucam resmen
Ölümü düşünüyorum ve çok korkuyorum kafayı yicem arkadaşlar nolur bir bakın size de oluyor mu?
Cevapla