
Kılıbık mı yoksa kalbi ılık mı olmalı?



Kalbi ılık olmalı, yeri geldiğinde sert yeri geldiğinde çocuk olmalı böyle çok özellik sayarım kısacası adam olmalı.
Kalbi ilik da seninki biraz sert olsunki 😂😂 o elinden yemekleri alsn😏 gündaydin bu arafa
Biliyorum sen adami döverdin😂😂 bir kofte icin😏
Şu aralar hanımcı erkekler çok çekici geliyor. Kılıbık istemez kimse zaten de.
Allah'ın emaneti olduğumun bilincinde olsun kafi kuzu
Cevap
37Cevap
Anlayışlı, düşünceli, merhamet sahibi biri olsun yeter..
Ailesinin kıymetini bilsin üzmesin başkada çok önemli değil
Evlenmedik ama evlenseydim bundan farklı olmazdı.
Sevmeseydim evlenmezdim.
Onu doğuran anneyede ayrı bir hürmet gerek.
Çünkü böylesine Pırlanta benimle evli derdim.
Kendi ailesine sahip çıkmayan, bir sözümle onlara mesafe koyacak adamı anında silerim. Kendi çıktıgı yere saygısı olmayanın, benim aileme hiç bir faydası olmaz. Gerisi teferruat..
Kadınlar kılıbık olsun ister ama kılıbık erkeği sevmezler. Romantik olsun isterler ama maço severler yakışıklı isterler ama kıskanmaktan ölürler.
Tutarsız erkek idealdir. Eşin devamlı ne yapacağını düşünür 😂
Ben kız olsaydım böylesi bir tiple değil evlenmek aynı sofrada su bile içmem.
Midemi bulandırdı resmen..
Sen buna kılıbıklık diyorsan hiç mutluluk bekleme bence.
Kılıbık değil ya biraz da maço olmalı. Sevdiğinin kalbini kırmamalı ama herşeye de evet demememeli.
kilibik olsa eziliyor kalbi ilik olsa cok safsin ya deniyor aslan gibi kurremeli karisina da kedi gibi olmali sevmeli😀😎
Kalbi ılık bir o kadar da sözünün eri olmalı delikanlı.
kılıbık, kalbi ılık bu tabirlerle uğraşmadan ilişkide birbirine saygı olsun yeterli desek? :)
Eşinin isteğini
Kılıbık hemen yaparmış
Maço 5 dk sonra yaparmış.
Hoşgörülü ve saygılı olalım gerisi teferruattır.
Merhametli olsun sahiplenici kilibik değil adam olsun kadinini kimseye muhtac etmesin korusun sahipciksin yeter👍
Erkek dediğin yerine göre hareket etmeyi bilmeli ve saçma mahalle baskılarına boyun eğmemeli.
Verdiği sözü tutsun,
Emanete ihanetlik yapmasın,
Yani ,
Adam olsun yeter.
Bencee bişeylerin iyi gitmesi içinn biraz kılıbık olması iyidirr.
Erkek kararında olmalı ne herseye evet demeli ne de hayır demeli biraz sert olmalı. Daha bir sürü şey
Kadın Kadın gibi, Erkek Erkek gibi olmalı;Kılıbık mılıbık bilmem,2 tarafta Saygılıysa Gerisi gelir.
Kalbi ılık ceviz gibi dışı sert içi yumuşak olmalı...
Aksini iddaa etsekte aslında hepimiz kılıbık insanlarız
Kılıbık olmakla ne alakası var kaynanası gibi görmüyordur annesi gibi görüyordur
Merhametli olalım yeter.
erkek dediğin otoriter ile romantik arası olmalı.
Sözünün eri , duruşu sağlam ve merhametli.
Azıcık yüzü kızarmalı :)
Kılıbıklik mi o simdi 😒
İkiside olmamalı delikanlı olmalı
insan içinde maço, aralarinda kilibik olabilir
Kalbı ılık, kibar, saygılı. Hem maco hem romantik.
Duruma gre hareket etmeli ortama gre
yazı efsaneymiş ya 😹
Öküz olmalı benim gibi ben bir öküzüm 🐮🐂
Kılıbık erkek olmaz
Adam fenomen olmak istiyor
Ilık olmalı hanımefendi
kılıbık erkek istemem
kılıbık değil.. Sadakatli
Kalbi temiz.
Hiç samimi değilsin.
kılıbıklık dediğin aslında olması gereken,
Fedakar olmalı
Anlayisli olmali
Ruh hastası olmalı.
Evet
Bilemezsin
Yapacaklarıma ancak öyle biri dur demez veya katılır
Delikanlı kısacası.
Umurumda değiller.
Adam olmalı.
Böyle olmamalı ama
Kalbi hortum gibi
Günaydın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar