Hayatta olduğunuz gibi mi görünürsünüz, yoksa hep başkasına bezemek için rol mü yaparsınız?

Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol. Hayatı desinlere yaşama, başkasına benzemek için bin bir türlü kılığa girmek doğru değildir bence. ben hep olduğum gibiyim, sizler nasılsınız?
Hayatta olduğunuz gibi mi görünürsünüz, yoksa hep başkasına bezemek için rol mü yaparsınız?
Cevapla