Eskiden sadece kışlar soğuktu. Şimdi ise insanlar soğuk, Yürekler soğuk. Haksızmıyım arkadaşlar?

Soru yukarda günaydın ks halkı 😂😂
Eskiden sadece kışlar soğuktu. Şimdi ise insanlar soğuk, Yürekler soğuk. Haksızmıyım arkadaşlar?
Cevapla