Sorunun mantığı birazda "İsterse her insan değişebilir..." Mantığı ile aynı kapıya çıkıyor. Kötü bir insan kendi içinde barındırdığı öfke, kin, nefret duygusundan kendisini arındırabilmesi ne derece mümkündür? #BirTutamAşkk#Öfke#Kin#Nefret
Kalbi öfke, kin ve nefret duygusu ile dolu bir insanın kendisini bu duygulardan arındırabilmesi mümkün müdür?
Kolay değil Çünkü her şeyden önce sevgi dolu bir çocukluk gecirmek gerekiyor, sağlıklı bir ruha sahip olabilmek için... Çocukluk sıkıntılı olunca, gerisi de bozuk oluyor maalesef...
Peki ona neden olan ne oluypr ben kötüysem. Şimdiye kadar 4 kişiye beddua ettim biri sakat kaldı diğerini araba ezdi diğer ikisi de gün yüzü göremeyecek. Beddua geri döner madem neden bnim vicdanım rahat bir sıkımtım da yok?
Haklı beddua ise insana geri dönmez. Fesatlıktan veya haksızken yapılırsa döner. Diğer ikisi de dünyada gün yüzü göremeyecek gramda üzülürsem hele o ikisine gram üzülürsem adam değilim
o insan kalbıne bütün bunları dolmussa eger dönüp gecmısıne bakmak lazım bunu bu hale kım getırdı dıye :( cunku oyle ınsanların gecmısı malesef cok acı oluyor
Kin nefret ve öfke gibi duygular sevgisizlikle alakalı bir durum. Eğer bir insan bu duygular yüzünden kötü oluyorsa bu onun suçu değildir diye düşünüyorum..
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kalbi öfke, kin ve nefret duygusu ile dolu bir insanın kendisini bu duygulardan arındırabilmesi mümkün müdür?
En İyi Cevaplar