ya da farklı bir alternatif olarak denediğiniz bir yol var mı?
Kırdığınız kalbi nasıl onarırsınız?

Kırdığınız kalbi nasıl onarırsınız?

Ozur dilerim ne yaparsa yapsin netteyse engellese de ozur dilerim (cok yapmisligim var bunun icin bir suru yeni hesap acmisimdir sonucta onemsiz mevzular icin kimseyi kirmamak gerek ve netteki mevzularin cogu onemsiz) gercekteyse bir sekilde bulup ozur dilerim affetmesini beklmem ama yaptigim hatadan haberim oldugunu gosteririm
Evet hatalarımın bilincine vardıysam özür dilemekten gocunmam.
Özür dileyince kendinden bir şey kaybettiğini sananlar var.
Birini kırdığımda özür dilerim, gocunmam.
Her can değerlidir benim gözümde.
ozur dıler gonlunu almak ıcın azıcık seveklık yaparım
Cevap
45Cevap
Özür dilerim ben istemeyerek de olsa birisini kırarsam geceleri uyuyamam bile. Sürekli aklıma takılır.
İsteyerek genelde kırarım ama istemeden kırdıysam derim ki istemeden kırdım hadi benden özür dile barışalım.
Gönlünü alırım, hediye ya da çikolata alırım ona ve aslında omu çıkarmak istediğimi, onu çok sevdiğimi söylerim.
Dilerim kendimi okadar çabuk affettiririm ki hiç izi kalmaz
Öyle demek istemediğimi veya yanlış anlaşılıp yanlış anladığını söyleyerek özür dilerim baktım onaramıyorum vaziyeti kendi haline bırakırım.
İstemeden kimseyi kırmam. Bilerek kırmışımdır.
Özür de dilemeyi bilmem..
Birşeyi istemeden yapmak insanın elinde değildir, istemeden kimseyi kırmam demek mantık bakımından anlamsız bir sözdür.
Evet tabiiki Özür dinlemeyi bazıları kücüklük görüyor
Istemeden kirdiysam çok üzülürüm özür dilerim hemen
Daha dün yaşadım. Çok gururluyum yuzydeyuz haksızsam ozaman özur dılerım
Ben ne kadar özür dilerse dinleyeyim bazı kırgınlıklar kalıcı olur.
Utanç büyük ise yanına yaklaşmam. O utançta hiç geçmez.
Sanki canınızdan can gidecek özür dileyince ha yorumlara baktımda
Özür dileyebilmek büyük bir erdemdir effetmek gibi 😊 Genelde dilerim 🤗
Tabiki dilerim. Özür dilememek acizliktir. Kırdıysam gönlünü almaya uğraşırım.
taş atıpda kolun mu yoruluyo objektif bak ve özrünü dile
Soyle ki kolay kolay birini kirmam kirdiysam da buna degmistir der gecerim😂
Sevdiğim kişiyse öpücük ve ayıcık sevmediğim kişi ise ararım yalandan konusurum
Özür dileyince kimsenin altınları dokulmuyor. Kibirli olmamak lazim
Özür dileyebilmek bir yetenek gerektirmese gerek, zor birşey değil
dilerim ve bu eziklik anlamına gelmez. bilakis insani bir erdemdir.
Durumu telafi etmeye çalışırım. Gerekiyorsa özür de dilerim.
Özür dilerim hediye falan alırım ama ters teperse ömür billah bakmam yüzüne
Dilerim 😬zaten pişman oluyorum hak etmediği zaman veya sonra pişmanlık duyduğu ya da üzüldüğü zaman
Şimdi hemn özür dilerim demim bazıları sürekli kırılıyo bende sürekli özür dinleyemem
Evet direkt özür diler hatamı telafi etmeye çalışırım.
Özür dilerim, öpim mi derim
tabi hepsi için geçerli değil öpmek shdhdncb
Bilerek yapmamışımdır patavazsızlık olmuştur affede kadar sülük gibi yapışırım 😊
Özür dilerim. Telafi etmeye çalışırım mümkün olduğu kadar.
Haksizsam özür dilerim diye pankartta açarım
dılerım tabıkı sonucta ozur dılemek te erdemlıktır
Daha da üstüne giderim :D
Utanırım... Dileyemem.
eh dilerim tabii
Istemeden kirdiysam ozur dilerim.
gerekirse özür dilerim
Genelde hep beni kırıyorlar
Hataliysam ozur dilerim
Ozur dılerım. Ama bılerek kırmam. Açık sozluyum.
Tabiki dilerim elimden geleni yaparım
istemeden kimseyi kırmadım, kırmam..
Tabiki hemen dilerim ama haklıysam değil
Haksızsam özür dilerim
Ozur dilerim erdemliktir sonucta.
Istemedrn kirdim ve farkindaysam özür dilerim
Kıran da olsam kırılan da olsam özür dilerim
Hastaneye götürüyorum genelde
Haklıysam hayır
Haksızsam evet
özür dileyecek şeyler yapmam
Özür dileyemem kimseyi de kıracak bir şey yapmam
İstemeden kırdıysam evet.
Moralim bozulur kimseyi kolay kolay kiramam ben 😐
Hatam varsa özür dilerim
özür diler gönlünü alırım
dilerim erdemlik dir
Zor olsa da dilerim
Dilerim.
Bantla
dilerim
Dilerim.
Ozur dilerim evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar