Anlamayarak da olsa kırdıysam özür dilerim sonra hissettiklerini konuşarak anlamaya çalışıp tatlıya bağlarım💜 Diğer türlü hayatımda olmasan da olur anlamı taşıyor gibi geliyor, sizce? #Pisicik

Anlamayarak da olsa kırdıysam özür dilerim sonra hissettiklerini konuşarak anlamaya çalışıp tatlıya bağlarım💜 Diğer türlü hayatımda olmasan da olur anlamı taşıyor gibi geliyor, sizce? #Pisicik

Kırmak kırılmaktan daha cok canımı yakar. o yuzden benı kıran ınsanları hep affederım cunku kırmanın daha cok can acıttıgını dusunurum benı de affetmelerını beklerım vıcdan rahatlıgı en onemlı sey o yuzden kımseyı kırmak ıstemem kırıldıysam da olabılır ınsanlık halı derım
O zaman özür dilemiyorsun yani karşıdan bekliyorsun
yok dilerim özür tabi o da affetsin ben de affederim
Biri bana kırılmış olsa gelip affettim demez sanırım önce benden adım bekler
evet cogu zaman
Cevap
7Cevap
Ben hataya göre bakarım Kırdıysam özür dilerim
Hata sana göre kırılacak bir şey değilse
Her şeye kırılan insanları sevmiyorum açıkçası. Kendisi bilir
Eğer gerçekten kırılacak bir şey yaptıysam özür dilerim evet
Gerçekten kırdıysam özür dilerim. Ama çocukça bir nedense dilemem.
Canım isterse özür dilerim diğer türlü özür falan dilemem aga 💅
Özür dilerim kırdıysam sevdiğim değer verdiğim birisiyse daha çok özür dilerim
Kırdıydam gider özür de dilerim
Ben kirdiysam haksizsam dilerim tabii ki
Kırdıysam özür dilerim
Dilerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?