Misafirliğe gittiğiniz evde çok aç olmanıza rağmen sofradaki yemeklerin tadı tuzu olmasa, yemekler sevdiğiniz yemekler olmasına rağmen güzel pişmemiş olsa ev sahibine bunu direkt söyler misiniz? Hiç belli etmeden yemeye devam eder misiniz?
Söylemem, midemden rahatsızım fazla yiyemiyorum diyerek az koyduruyorum yemekleri zaten. Güzel olmuşsa da, çok güzel olmuş diyerek ikinci tabağımı alıyorum ama güzel değilse midemi bahane ederek o az konulan yemeği de yemiyorum asdfgjjklşşi
Zaten gerçekten midemde sorun var, yemin etsem başım ağrımaz :D
Söylenmez öyle şey çünkü emeğe ve misafirperverliğe saygı gösterip yiyebildiğin kadar yedikten sonra kalkmalısın. Onlara o yemekleri sana sundukları için teşekkürünü etmelisin.
Söylenmez öyle şey çünkü emeğe ve misafirperverliğe saygı gösterip yiyebildiğin kadar yedikten sonra kalkmalısın ve onlara o yemekleri sana sundukları için teşekkürünü etmelisin.
Söylemem ve yemem genelde başka eve gittiğimde tok giderim illa bir şey yapılacaksa mutfağa ben girerim düğünlerde bile yemek yapmam için beni çağırırlar :)
Karşımdaki insanları kırmayı sevmem daha cok duymak istediklerini söylemem gerektiğini düşünüyorum neden böyle bilmiyorum. Neyse kirilmasinlar bir yemek için. Temizliğinden emin olmassam ne olursa olsun yemem diğer türlü sıkıntı değil 😄
Bizim akrabalardada biri yemek yapamaz yeni yapmaya başlamiş orda yemek yemiyorum çunku yersem o yemekten tiksinirim saygisizliksa saygisizlik olsun artik
Pişmemiş ve daha önce bilmediğim bişeyse bunun özelliğimi bu diye sorarım hayır noldu derse pişmemiş derim.. Beğenmediğim bişeyse pek sevmedim ama eline sağlık derim..
Ya anneannemin bir akrabasina gitmistim cocukken. Kadin sarma yapmis. Parmaklarini yalaya yalaya tabaklara koydu. O gun bugundur bir yere gitmeye mecbur kalsam ya diyetteyim ya alerjim var. Pek yemem.
En İyi Cevaplar