Misafirlikte sevmediğiniz bir yemek olduğunda ne yapıyorsunuz?


Şu zamana kadar olan misafirlik deneyimlerimde böyle bir şeye rastlamadım. :)))
Olur da bir gün denk gelirsem benim için emek vermiş o insanın beğenmediğim yemeğini yerimm ama çok değil. 😄
Cevap
5Cevap
Yiyorum tabi ki
Yemiyorum gadası
B planı devreye girer ben fazla olmadı yiyeli aç değilim veya rejim yapıyorum gibi bahaneler olur bende
Yemiş gibi yapiyorum aç kalıyorum..
Ne yaptım... biber dolmasıydı biberi ve içindeki malzemeleri mahvetmiş çiğner gibi yaparak odadan çıktım bana bakıyorlardı binadan çıktım yandaki çöpe tükürüp geldim. Telefonla görüştüm dedim.
Yine de yerim ayıp olmasın diye
Yemiyorum, zorlamaya gerek yok.
Misafirlige gitmeden once birseyler atistirir oyle giderim. Eger sevmedigim yemekse yemem yani söylerim anlayisla karsilamiyorsa kendi bilir
Et olmazsa mecbur yiyorum salata falan
Yemeyeceğimi söylüyorum. Zorla yiyecek değilim.
Yemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?