Eleştiren insanlar negatif baktıkları için daha az mutlu oluyorlar. Mutsuz olmalarının sebeplerini de yaşantılarına ve insanlara yüklüyorlar. Siz eleştirel bir insan mısınız? Mutsuzluğunuzun sebebi çevrenizdeki insanlar olabilir mi?
Eleştiren biriyimdir yapıcı gerektigi yerde yıkıcı ama boş laf olsun diye degil tamamiyle kendi fikilerim söz konusu ve bunuda eleştirirken söylerim 'bence' diye ama mutsuzluk konusu degişir aceba eleştiren kişi insanlar yüzünden mi mutsuz dur yoksa yaşadıgı hayattan tatmin olamayıp tad alamadıgı zaman mı soru ön yargı !!!
Bir yere çıkmak için oraya asılırız. Kuvvetimiz kendimizi çekiyorsa üstüne çıkarız. Yetmiyorsa çıkmaya çalıştığımız yeri aşşağı çekmenin bir yolunu ararız.
Bu fizksel davranış aynen psikolojik olarak da geçerlidir. Etrafını çok eleştiren insan aslında kendini geliştirmelidir.
Eleştirilmesi gereken bir konu varsa eleştiririm. Yapıcı eleştiri taraftarıyım ama bazı insanlar gereksiz eleştiri yapıp moralini bozarlar. Bu insanlar zaten negatif tiplerdir ve seni olumsuz etkilerler. Bu tip insanlardan değilim ve negatif enerjisine maruz kaldığım insanları hayatımda barındırmam.
ben pek eleştirmem ya ama o kişi için eleştiri yapmama onu doğru şeye ulaştıracaksada bunu bizzat onla baş başayken kendsini uyararak bu yanlış bak falan diye söylerim ama oturupta herkese sallayıp bak bu bunu böyle yapmamalıydı falan filan tarzına girmem
misal ben ; her şeyi eleştiren ve hemen hemen her şeye muhalefet olan birisiyim ama az mutlu olan birisi değilim... ama şöyle bir şey de var , çevremdekilere göre az mutlu olan birisiyim. bunun da sebebi ilk bahsettiğim cümleden kaynaklanıyor. ama şöyle bir durum daha var ki ben mutluluğumu içimde yaşıyorum kimsenin bilmesine de görmesine de gerek yok ki zaten öyle bir devirdeyiz milletin gözü değiyor boşver mutsuz olmaya devam :)
yeri geldiğinde eleştirmek iyidir. insana hatalarını ya da yanlışlarını hatırlatır. ama eleştiri kadar özeleştiri de çok önemlidir münzevi bayan. onu da unutmamak lazım.
Genelde burası turkiye piyasada birbirini takip eden koyunların olusturduklari bir ülke burasi yani elestirmek istemesen bile karsina bir angut gelip sacmalayabiliyor.
Herkesin kişiliği farklıdır kimisi eleştiriyi kaldıramaz kimisi eleştiriye açıktır bu yüzden çok iyi tanıdığım insanları kırmadan eleştiririm empati önemli neticede
"Böyle kötüsün" veya "Şöyle kötüsün" diye eleştirmem. "Böyle yaparsan daha iyi olursun" diye eleştiririm genelde. Yani biraz uyarı veya tavsiye niteliğinde oluyor ✩
Valla süper tespit. Allah ömür versin sana. :) Direkt aklıma abim geldi. İnsan bu kadar mı herkesi eleştirir o yüzden ne kendisi mutlu ne de onunla olanlar. :)
Eleştirilecek bir konu bulurum (ama milleti eleştiren değil. p) fazla pozitif bakmam herşeye yalandan mutlu olmam çevremdeki insanların payı değil yapım böyle
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Eleştiren insanlar negatif bir bakış açısına sahip oldukları için daha az mutlu oluyorlar! Siz eleştirel bir insan mısınız?
En İyi Cevaplar