Negatif insanları eledim şimdi çevremde pozitif insanlar var, boğulmak istemiyorum onları kötü enerji sömüren enerjileri ile, böyle mutluyum huzurluyum.
aslında bu kişiye bağlı hayatı dolu yaşayanların yarısı etrafındakiler negatif oklur istemezler çekemezler başarılı olmasını mutlu vs. vs ama şuda önemli kendini ispat edebiliyorsan her yerde bu senin rakibin olmak isyetenlerle dolu demektir ama sen negatif enerji verenlerden kurtulmayı planlayıp pozitif renk katmalısın daha çok kendine çok iyi bak ayna önemli sen erişilmezsin bayan:)
Negatif insanlar pek çok. Televizyon bile açmıyorum. Güncel haber dinletemiyorum. Sırf bu yüzden netflix ve blutv ye abone oldum. Ben pozitif bir insanım, harşeyin daha da güzel olacağına inanıyorum. 😎🌸
Genelde negatif insanlar çok karşıma çıktığı için hiç birini hayatıma Almıyorum çünkü Negatif insanlar hep kötü geliyor yani pozitif insanlar iyidir ama onu da aşırıya Kaçmayacak şekilde
hayatımda tanıdığım en pozitif insan benim... bi negatif arkadeşım vardı. her melankoli her gün dram dayanılmaz bir hal aldı. daha sonra tahammül edmedim ve arkadaslığımı kestim.