Ben; yemek yapan kadınım azda olsa kendime bakarım makyaj pek yapmam doğal olmak en güzel♥ Siz?





Yemek yapan kadini ciddiye almazlar. Annemin bir sözü vardir; Sürekli ev işiyle uğraşmayacaksın, o toleransi karşiya göstermeyeceksin. Bakimli olacaksin. Bakimli insan erkek gözünde daha önemlidir. Etrafina bak bakalim sürekli ev işiyle uğraşan kadinlar mi daha değerli yoksa kendine bakanlar mi, der.
yemek yapan kadın tabıkı erkekler işten eve aç gelınce yemek varsa mutlu oluyorlar ama yoksa sinirli oluyorla adama gel beni ye süslendim diyemem yanı napsın senın ojenı falan adama yemek çıkar yesın tosuncuk
Yemek yapan kadın tabiî ki , yemek yapmayı bilmiyosa Herif aç kalır.
Yemek yapmayı bilmeyen Kadın da ; Temizlik ve Herife ilgiyle açığı kapatıyor 😂
@adasade bana yemek yapar mısın bak bende ; Yaprak Sarması var , devamı sende
şimdi yemek yapan iyidir ev kadını iyidir kendine aşırı derecede bakıyorsa kötü sadece bana güzel görünecek kadar güzelleşmek istiyorsa o zaman sıkıntı yok
Cevap
166Cevap
Her ikisini aynı anda yapabilen kadın becerikli kadınlar bir başka..
Bence Bu soruda yemek yapan kadinlar sanki paspal ve kendisiyle ilgilenmekten aciz olarak kendisiyle ilgilenen kadnlarsa hic bir becerisi olmayan sadece bedensel görünüşüne aklı eren insan tipleri olarak nitelendirilmis yani bu algılari yıkmak gerek
Yemek yapan kadin diye cevap veren erkekler sanirim kendilerine hizmetçi arıyorlar.
Şahsen ben kocamin benim ile ilgilenmesini isterdim yemek kısmı kolay.
Yani acıktığımda kendimi doyurabilecek kadar yemek yapabiliyorum
Makyaj yaparken pek bir şey kullanmiyorum zaten genellikle bakim kremleri vs
Iki kategoriye de uyuyorum
Niye bu kadınlar salak mı? Hem kendine bakıp hem yemek yapmak bu kadar zor mu?
İkisini de yapabilecek kapasitede olduğuma inanıyorum
Helal olsun sana ilin gücün rast gitsin
Ay amin inşallah seninde kardeş 🙏
Amin bacım saolasın :'( :'( :'(
Kadınlar yeri geldiğinde her işi aynı anda yapıyoruz diyorlar sahneye ikisini birden yapan birini alalım.
ya yemek yapan kadın daha cok hoşuma gider zaten kadınlar kıyıda köşede kendine bakar cok süslü birinide sevmiyorum zaten :D
Sadece tek yaptığı için "kendisine bakmak olan" bir kadını kim ister ki? Saçma bir soru olmuş seninkisi de...
Yemek yapan kadın bence:) hem işim gereği daha yakın hissederim hem de yemek yapan kadın farklı şeylere daha açık oluyor tespitlerime göre
Aynen yemek yapman güzel önemli olan erkeğinin seni nasıl sevdiğidir erkeğini mutlu etmedikten sonra yemek yapmanında anlamı yok bence
İkiside değil birlikte yemek yapıp eglenebildigim. Bakim konusunda da bana guzel baksin yeter... 😉
Yaptığım yemekleri başkalarına ikram etmeyi severim. Mesela kek yaparım ama kendim yemem. Kilo yapıyor diye.
Kişisel bakımını yap doğallık güzeldir akşam yattın bir kariyla sabah kalktin başka karisyla olmaz en azından :)
yemek yapamasada kendine çok makyaj yapmasada fark etmez aşık olduysam bir önemi yok bence herkes ahçı olamayabilir karakteri düzgün olsun yeter
Ayarını tutturan kadın.
Kendini sadece bir alanda geliştiren veya tek bir şeyle uğraşan hiçbir kadın çekici değildir. Tercih edilesi değildir.
Göbek deliğine kadar çektiğin tayt yerine yapılmış güzel bir kekin profilinde olmasını yeğlerdim. Cevap el mağlum.
İkisine de hakkını vererek zaman ayırması idealdir.
Ilk defa mutevazi olmayacagim, galiba ikisini de becerebiliyorum :D
Kendime baktığım gibi çok güzel yemekte yaparım. İkisi bir arada olabilir.
Yemek yapan ama kendisine de bakan kadın makbuldur.
Eli cabuk olan kadin. 5 dakkada makyajimi yapar, hemen sevdigim yemege baslarim.
Yemek yapan, kendine bakanın da sonu aynı olacak yemek yapanın da en iyisi yemek işte😂
yemek yapan kadın tabii ki daha iyi ama kendisine de bakmalı aynı zamanda
2 side 😄 hem yemek yaparım hemde kendime bakarım 😍
ikisini de ypabilen kadın... ortamlarda biz her şeyi yaparız diye kafa s. kersiniz ama böyle basit işlere sıra gelince beceriksiz olursunuz.
Yemek yapan olsun hele de mantı yapıyorsa tamam dır
Namuslu ve onurlu kadın.
Toprak gibi üstüne basıldıkça sertleşen kadın..
Kendime bakarım ben 🙃 ev işlerini kim yaparsa yapsın umrumda degil
Yemek yapmayı bilmiyorum diye niye üstüme geliyorsunuz simdi😂😂
Ay yemek filan anlamam valla. Gece gündüz makyaj yapıp alışverişe gideyimm😍
Yemek yapan kadın.
Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer.
becerikli kadın?
bir yumurtayı kırmaktan aciz kızlar boya küpü gibi :)
yemesini sevdiğim gibi yapmasını severim
göbeğine bir tane vurasım geldi. çok tatlı duruyo
Kadin, Yemek yapan tabiki ama
Doqallik ayri bir quzellik
Sadece yeri qeldiqi zaman seslenecek (bence)
İkisindende olacak ne kendisiyle ilgilenmekle tüm gününü geçirecek ne de yemek yapmakla
Bende yemek yapan kadınım yeterince doğalım. Ama makyaj yapan kadin tercih ediliyor genelde.:))
Benimle ilgilenen kadın. dddd şaka şaka linç yemeyeyim
gitsin, kariyer yapsın, dünyaya faydası olsun. Makyaj yapanı da sevmem, yemek yapanı da
Yemek ağır basıyor ama bakımlı da olmalı. Makyaj demiyorum yalnız dikkat edelim.
Kadınlar her ikisini de yapabilir ama herkesin eli lezzetli olmaz sadece olay bu.
Benle sürekli ilgilenecek 😀 yoksa o yemekler bosa gider 😀
tüm gün ayagına oje sürme bir zahmet fhsdjkfsd millet 2 saate ev boyuyor
İkiside. Ama birlikte yaparız çoğu şeyi kasmam öyle.
Yemegini yapsin biraz da kendine baksin 10 numara olur
Niye ikisi bir arada olmuyor ki? Öyle kadınlar da var.
Ikisi de olmalı yemeğini yapmalı sonrasında üzerine sinen yemek konusunu geride bırakıp erkeğine özel hazırlanan kad in olmalı..
yemegını erotık gıysılerle yapsın ben onunla ılgılenırım efendım
yapma yapma ltfen ama senın degılmı kımın degılkı soyle bana 15 inden tut 60 ına kadar erkek kadın aklı orada olur dunyanın kuralı bu
koymussun çıplak kadını oraya ne olacaktı
Sevgisini hem yemekte hemde görünüşünde belli eden kadın
kendine bakmaktan yemek yapmaya fırsat bulamıyosa bakmasın kendine..
Yemek yapan, eviyle ve kocasıyla dört dörtlük ilgilenen ama kendi bakımınıda ihmal etmeyen kadın!!!
@caankızzz yok kızım saol ama dikkat edersen bakmlıda olsun demedim ihmal etmesin dedim :)
Yemek temizlik ve spor yapan kadınım. Telf alarm kurdum. Haftada 2 gün maske, 1 gün saç bakımı vs. Yoksa unutuyorum.
yemek önemli kendine bakmakta ikisi olursa daha iyi olur hem bay hem bayan içinde
Erkekler her ikisini ister ama bizde ahtapot muyuz?
Hizmetçi tutsunlar
makyajımı da yaparım yemeğimi de yaparım doğal da olurum Kİ ME NE
Bakımlı ayrı doğal ayrı şekerim. Bakımlı kadınları yeğlerim.
Yemek yapan kadın secıyım. Diğeri aç bırakır. Bekar mıyız evlıyız farkı kalmaz.
Sabah yemeğini yapsın akşam eşi geleceğinde de kendisine bakım yapsın 😉
Ikisinide yaparim ;) hem yemek yaparim hemde bakimimi eksik etmem asla
Seninkileri bekliyorum bu aksam. :D
Sen sildin bende sildim bak. :D
Buraya yabanci versiyondan gelmistim oraya gidicem tekrar ya. Burda kafa insan az var. Benide diger erkekler gibi saniyorlar. :D
Zenci kizla konusuyordum orda mesaj atmis yine. Ozledim kizi. :D
Herhangi bir kalıba sokmak doğru olmaz. Fakat ev işleri gibi şeyler benim görevim olmalı. Beni sahiplenip, bana hükmetmesi yeterli olur sanırım.
Yemek hazırladıktan sonra kendine bakıp daha sonra eşine bakan kadın
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar