Yanınızda biri varken telefonda rahat konuşabiliyor musunuz?
Çağrı merkezinde çalışıyorum desem 😂😂😂 Bu işe ilk geldiğimde hem yanımda biri varken konusamazdim, hem de telefondaki ile konusamazdim. Halbuki konuşmak için arayan onlar zaten. Ama zamanla bu cekincelerimi aştım.
kiminle konuştuğuma ve ne konuştuğuma bağlı
teşekkürler
eveeet :D biraz sessiz konuşuyorum köşede ama hiç cekinmeden utanmadan :D özelikle o kişi özel kişiyse :/
Meraklı biriyse çıkar giderim. Değilse ona fikir bile sorarım :D
Cevap
33Cevap
Hayır çoğunluk olarak önemli konusma yapacak isem yalnız konuşurum. Misal olarak sevgilim ile konuşucam diyelim birisi varsa kedi sesi çıkaramam kur filan yapamam değil mi ya 😂
Samimi olduğum biriyle konuşuyorsam konuşurum her şekilde. Ama resmî bir görüşme yapıyorsam yanımda kimse olsun istemem.
Konuşmak istediklerimi söyleyemem belki özel bişey dicem ya da bana denilecek ama cevap veremem yanımda ki yüzünden tek konuşmak her zaman iyidir
Hiç rahat olamıyorum, ya bir şeyler gevelerim ya da telefondaki kişiyi bekletip başka bir yere geçerim.
Hayır kasıla kasıla konuşmak zorunda kalıyorum bu yüzden
Hayır. Sıradan biriyse, çok kısa tutmak şartıyla evet.
Hayır, telefonda beklenmedik bir şey diyeceğim de yok ama rahat konuşamıyorum kesinlikle.
Çoğunlukla evet.. ama konuştuğum kişi özel biriyse yalnız konuşmayı tercih ederim
Evet.
Toplanın. Önünüzde balkon konuşması yapayım hatta.
İki lafı bir araya getiremezsek bizede yazık.
Yanımda kimin oldupuna ve de kiminle konultupuma bağlı
yok ya miril miril ediyorum ama iste karsi taraf anlamiyor
Hayır 😂 Tamam, evet, hadi diye kapatasım geliyor bir an önce :D
yok. kalkarım yanından.
hayır çünkü benim arkadaşlarım anormal olduğu için cevap veremiyorum
Konuşmaya alışkın insanlar rahat konuşur ama ben konuşamıyorum
Konusuyorumda ya yanındakiler de atlıyor bizde konferans görüşme yapıyoruz 😹
@Hunterman_ hatırla işteyken seninle nasıl konuştuğumu 😂
Kimsenin yanında telefonda konuşmam
Yanımda kim olduğuna bağlı ahsıdmfğg c
Hayır rahat konusamıyorum 😕
Malesef konusamiyorum
Hayir, yalniz daha rahat hissediyorum
başkası olmasa daha iyi ama olsa da konuşurum
Hayır yanımda biri varken telefonu açmam
anasini severim yahahahha
Hayır konuşamıyorum, tek başıma olunca daha iyi.
Kimin olduguna bağlı bu
Konuştuğum kişiye bağlı
Hayır, sesimin tonu bile degisiyor
Hayır kasılıyorum konuşamam 😂
Evet anırabilirim bile hatta 😂😂
Yanımdaki kişi ile samimi isem konuşurum
Konuşamıyorum hemen kısa kesip kapatıyorum
yok be rahat konusamiom
kimle konuştuğuma bağlı
biri varken konuşamam.
seni ne ilgilendirir?
yorumumdan uzaklaş lütfen.
Kısık konuşuyorum hemen kapatıyorum 😀
ne konuştuğuma ve kiminle konuştuğuma bağlı..
Hayır köşeye falan kaçarim
Konuşabiliyorum ama tercih etmem
Evet hic zorlanmiyorum.
kimle konustgma baglı
Yalnız konuşmayı severim
Konusurum bir sey olmaz
konuştugun kişiye göre degişir
üstü kapalı konuşurum
Hayır
Asla😂
evet
Uzaklaşıyorum ben ya
bazen
Hayır
hayır :D
evet gayet rahattim
Hayır.
konusamam
Konuşurum.
Hayuır
Hayır asla
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar