Telefonda sesli iyi konuşup yüz yüze konusamamak?

Telefonda saatlerce konuşabiliyorum hazırcevapım adeta biri telefondayken laf atsa anında cevap verebiliyorum ama yüz yüzeyken acayıp kasıyorum kendimi hareketlerimi mimiklerimi kontrol edemiyorum eskiden böyle değildim son zamanlarda kendimi beğenmiyorum acaba bundan mı bilmiyorum yüz yüzeyken göz teması zor kuruyorum kurarsam karşımdakinin ne dediğini anlayamıyorum sanki bana hareketlerinde sıkıntı var diyecekmiş gibi geliyo mimiklerimi tavırlarlarımı yönetemiyorum kasılganım yani bunu nasıl aşarım sosyal fobi falan mı var bende anlamadım tek bildiğim aynada kendimi beğenmiyorum ama bence bunun o kadar etkisi yok başka bir hastalıkmıvar bende otizm falan? Bana yardım edin eskiden böyle değildim saatlerce yüz yüze konuşabildim kimse beni zorbalayamazdı aksine ben zorlayacak potansiyelde bir insandim. Çözümü ne bunun doktora gidicem artık ilaç falan varsa kurtuluyum. Alkol eskiden etki ediyordu diye hatırlıyorum şimdi çok az etkisi oluyo birde farkettiğim nokta kışları böyle oluyorum yazları acayip açılıyorum belkide tesadüftür bilmiyorum otizm olma ihtimalim var mı acaba?

Telefonda sesli iyi konuşup yüz yüze konusamamak?
Cevapla