Kız kardeşimin sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra fazla mı rahat davrandım?

17 yaşında bir kız kardeşim var. dün soru sormuştum sinemaya gidiyorum deyip eve boynunda morluklarla geldi diye. Bugün aldım karşıma konuştum. Neler olduğunu ve her şeyi anlattırdım. Kızmadım, yargılamadım. Çünkü namusu bacak arasında aramadım hiçbir zaman benim de kız arkadaşlarım oldu ben de 17 yaşında oldum. Tekin olmayan insanlarla beraber olma, sevdiğin kişiyi iyi seç, 18 yaşına girmek üzere olan bir kızsın şunu bunu yapma diyemem. Anneme babama bir şey anlatmayacağım, özgürsün ama dikkatli davran, bir sorunun olduğu zaman her zaman yanıma gelebilirsin dedim.

sizce doğru mu yaptım arkadaşlar? saygı çerçevesinde yorum yapın.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar söylemeyi unuttum arada cinsel ilişki de varmış
Güncellemeler
+1 yıl
yorumlar için teşekkürler
Kız kardeşimin sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra fazla mı rahat davrandım?
Cevapla