Bad Boy / Kötü Çocuk nasıl olunur? Yardımcı olur musunuz?

Öncelikle merhaba. Dalga geçmemenizi rica ederek başlayayım. Yazım biraz uzun olacak ama okuyup yorum yaparsanız müteşekkir kalırım. Bugün size sormam istediğim şey nasıl kötü çocuk olunur kızlar erkekler fark etmez hepinizden fikir bekliyorum. Şimdi neden diye sorabiliriz. Arkadaşlar çevremde bir sürü kız oluyor - ben de baya yakışıklı biriyim ara sıra tanımadığım kızlar bile mesaj atar instagramdan sen çok yakışıklı değil misin diye- neyse işte yakişıkliyim etrafimdaki kızlar beni kesiyorlar çekici buluyorlar ama tanışana kadar. Tanışdıktan sonra hepsi göründüğün gibi değilsin diyorlar fazla yumuşak birisiyim galiba kavga falan etmekten kaçınırım hep. Bundan dolayı da doğru duzgun sevgilim olmuyor. bir ara bir sevgilim vardı bana çok aşıktı sonra o da vazgeçti benden. Neden diye sorduğumda ilk tanıştığımızda bad boy gibiydin falan dedi şimdi değiştin dedi :( Ne yapmam lazım nasıl birisi olayim nasıl alışkanlıklarım olsun yalnızım ve çok üzülüyorum artık görüşlerinizi bekliyorum lutfen saygı çerçevesinde yorum yapin.
Bad Boy / Kötü Çocuk nasıl olunur? Yardımcı olur musunuz?
Cevapla