Bir Çocuk Var İyi Birisi Ama Tipi Kötü Siz Olsanız Ne Yapardınız?

Şimdi anlatmam gerekirse bir çoçuk var baya iyi çocuk aslında 21 yaşında , olgun konuşuyor , anlayışlı, sohbeti güzel sempetik , biraz komik güldürüyor fılan birkaç aydır konuşuyoruz ben bu çocuktan etkilenmeye başladım ama dün fotoğraf istedim 1 anlık 3 fotoğraf attı işte ama kötü tipi ya bilmiyorum ne yapıcam kararsız kaldım , aslında baya iyi çocuk hiç sevgili olmamış , hiç sapık fılan değil cinsel konuyu bırak 3 aydır konuşuyoruz cinsel imada dahil bulunmadı bulunmaz nimet gibi bir şey ama cidden bakın ben güzel bir kızım yakışmıyor bana kırmak istemiyorum tabi herhangi bir teklifte fılan bulunmadı ama konuşmamız yakın hani flört tarzı belki konuşmamış off bilmiyorum bir şey söyleyin boyu fılanda iyi 1.80 boyu var Fikir verin kararsız kaldığım için sordum bu soruyu
Bir Çocuk Var İyi Birisi Ama Tipi Kötü Siz Olsanız Ne Yapardınız?
Cevapla