
İyi bir şeye sahip olup onu yitirmek mi yoksa ona hiç sahip olmamak mı daha iyi?

İyi bir şeye sahip olup yitirmek sana daha iyi şeyler kazandırır hiç sahip olmamaksa olduğun yerde döndürür durur
sahip olup yitirmek. hayat tecrübelerden ibaret ne de olsa
Sahip olupta kaybetmek daha bir aci verir insana o yuzden hic sahip olmayim daha iyi
Cevap
5Cevap
Ve sonra anlarsın dünyanın merkezi yaptığin insanın zerre değer haketmedigini
hic sahip olmamak daha iyi bence
Bana iyi bir şey söyle yitirdiğin...
Hic sahip olamamak
sahip olmamak tabikide sorumu bu
hiç sahip olmamak
Hiç sahip olmamak
hic sahip olmamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar