Kaybedecek bir şeyinin olmaması iyi bir şey midir, yoksa kötü mü?

Daha mı güçlüdür bu insan, yoksa uğruna savaşacağı bir şey kalmadığı için çaresiz midir?
Kaybedecek bir şeyi olmayan insanın kazanacak çok mu şeyi vardır?
Kaybedecek bir şeyinin olmaması iyi bir şey midir, yoksa kötü mü?
Kaybedecek bir şeyinin olmaması iyi bir şey midir, yoksa kötü mü?
Cevapla