Kendini yalnız hisseden biri için, her yer çöldür! Yalnızlık sendromu yaşadınız mı?

Yalnızlık zor. Her insan dönem dönem yalnızlık çekmiştir. Cehov 'unda dediği gibi, kendini yalnız hisseden için, her yer çöldür.

Yalnızlık sendromu yaşadınız mı?
Kendini yalnız hisseden biri için, her yer çöldür! Yalnızlık sendromu yaşadınız mı??
Kendini yalnız hisseden biri için, her yer çöldür! Yalnızlık sendromu yaşadınız mı?
Cevapla