Bence hissedebildiği kadar kalabalıktır insan. Bazen kalabalıklar içinde yapayalnız... Çünkü kişi gönlünün dilinden anlayanı ister yanında yani çölüne yağmur olacak kişiyi Evet bende yalnız kaldım bir dönem hem de kalabalıklar içinde. Ama insan zamanla en iyi dostun yoldaşın yine kendisi olduğunu öğreniyor 😊 saglıcakla kalın #dilberiRâna
O sendromdan hiç çıkamadım malesef çöl kocaman bir boşluk kasvet ne bileyim kalabalıpın iöinde yalnız olmak daha zor yalnıxlık var yalnızlık var özgür olup yalnız olsam amenna ama mahkum olup yalnız olunca nefes aldıkça boğuluyosun. Hamdolsun bir arkadaşım var ama allah eksikliğini göstermesin onada şükür en zor anlarımda yanımdaydı etiketlemicem ama söylicem dimdirekk iyiki varsın can arkadaşım 😘
Yasadim gibi oldu. Tam o sira annem bir mesaj atar sanki biliyormus gibi. Aglayasim gelir yalniz olmadigimi anlarim. Oysa hepimiz yalniziz ama bunlar aksine inanmamiz icin kucuk teselliler.
Bunu herkes hayatının bir döneminde yaşar mutlaka. Bazen öyle hissedebiliyor insan. Fakat bana kalırsa hiçbir insan yalnız değildir. Çoğu zaman öyle hissettirse bile...
En İyi Cevaplar