Yalnızlığı dibine kadar yaşadığınız oldu mu?

Birgun kalabalık aile içinde bir yere gitmistik geri dönerken bi yağmura yakalanmıştık ki sormayın gitsin dedemlere gelince herkes birbirini düşünüyor kıyafet değiştiriyorlar kurutuyorlar v. s ben ise sırılsıklam birinin bana üstünü değiştir demesini bekliyorum yaşım 16 bu arada hiç umursamadilar ben ağlıyorum ama islak olduğum için belli etmiyorum kendimi tutmaya çalışıyorum olmuyor herkes gittikten sonra dedemin yatağına girip hem ateşten hemde yalnızlığı iliklerime kadar yaşadığım için maf olmuştum. Anne baba yok
Yalnızlığı dibine kadar yaşadığınız oldu mu?
Cevapla