Okulda Yalnızlıktan Nasıl Kurtulabilirim, lütfen yardım edin?

Öncellikle selamlar, ben 11. sınıfa geçiyorum ve geçen sene yani 10. sınıfta sadece 1 tane yakın arkadaşım vardı o da beni sattı, ve ben yalnız kaldım yemekhanede tek başımayım, grup projelerini tek başıma yaptım, serbest zamanda millet gıybet yaparken ben uyudum. Yalnızlık iyi diycek bazılarınız ama cidden bazen değil. İnsanın içi sıkılıyor dosta ihtiyaç duyuyor. Geçen seneki kişilerin çoğuyla aynı sınıfta olucam büyük ihtimalle ve herkesin kankası var zaten. Umarım sınıfa yeni kişi gelir de ben de onu kaparım diye düşünüyorum. Ama kuşkularım bitmedi değil, ya gelen kişinin karakteri kötüyse ya da sınıfa hiç yeni kimse gelmezse naparım ben 😔Lütfen yardım edin önerin birşeyler
Okulda Yalnızlıktan Nasıl Kurtulabilirim, lütfen yardım edin?
Cevapla