
herkes bundan şikayet ediyor..
anlaşılamıyorum diyor..
anlamıyorlar beni diye sızlanıyor içten içe
Belki biz anlatamıyoruz kendimizi hiç böyle düşündünüz mü?
Sahi kendini anlatabildiğini düşünüyor musun?

Anlaşılmak en büyük manevi ihtiyaçlardan bence. Sevgiden bile önce...
✾
Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.
Özdemir Asaf - Güzel söylemiş şair.
Bazen en yakınım dediğim insanlar bile beni anlamazken şüpheye düşmüyorum dersem yalan olur kendimi anlatabildiğime dair...
Fakat karşındaki seni anlamamak için kendini programladıysa ne yaparsan yap anlaşılmazsın ki..
Anlaşılmaktan emin değilim kendimi yine sürekli dönüp dolaşıp kendim anlıyorum gerisi yalan. :))
bu senin kariyerinle saygınlığınla alakalı bir durum
en kariyerli ama
kendini ifade edemeyen insanlar var
onları napacağız peki?
Cevap
7Cevap
insanlar cevap vermek için dinliyorlar anlamak için değil. devir yalnızlık devri. bende kendimi anlatmak için uğraşmıyorum ne anlıyorlarsa anlasınlar. uğraştığımda da kötü ben oluyorum çünkü. artık vazgeçtim beni anlamak isteyen her koşulda anlar anlamak istemeyen de ne kadar zorlarsan zorla anlamaz.
Kendimi gayet net bir şekilde anlatabildiğimi düşünüyorum anlamak isteyen anlar istemeyen anlamasın çokta takılmam ama anlatamadığım zamanlarda oluyor tabii ama en yakınım kardeşim dediğim insan ben anlatamasam da beni benden daha çok iyi anlar bu yüzden yorulmuyorum.
Gerek duymuyorum.
Sağır olan kulaklar değil, gönüller.
Kendşmi anlatmıyorum artık
İçimde yaşamayı öğrendim bazı şeyleri
Herhangi bir şarkı dinediğimde yalnız kaldığımda şarkılara yalnızlığıma anlatıyorum herşeyi...
Haklılık payın çok yüksek, kimse anlamıyor diye sızlanıyorum ama kendimi anlatabilecek kadar sabırlı değilim.. bir sabretsem tane tane açıklasam bir çok şey güzel olacak da 😊
Beni anlatmayı istediğim herkes anlar. Ama anlatmayı dilediğim tek bir kişi var. İşte o anlamıyor. Çünkü anlatmıyorum 😄
ben yeterince anlatabiliyorum ama karşıdakinin anladığı kadarından öteye gitmiyor anlattıklarım..
Henüz kendimi anlamıyorum bir başkasına anlatabileceğimi de düşünmüyorum.
Ne anlatırsan anlat.. anlattığın karşındakinin anladığından ibaret.. kişi seni anlamak istemeli!
Bazen kendime kendimi anlatamıyorum. Sorunun ne olduğunu düşünmeyi bırak sorunum var mı onu bilmiyorum. Birde baskaları beni anlayacak 👋
Ben bilerek kimse anlamasın beni diye uğraşıyorum
Anormallik var biraz 😄
beni kimse anlamiyor bunu anladim! ben bile beni anlamazken😕😞
Ortada olan sorunları anlatabilirim ama duygularımı asla ifade edemiyorum ve etmiyorum.
Anlaşılmak istemiyorumdur, istersem kolay ifade ederim kendimi..
anlaşılmak gibi bir çabam yok anlamak isteyen zırhlarımı geçerse tanır anca..
Zırhından satın almak istiyorum nerede bulabilirim bu arada neye mal oluyor bu zırhlar
Çok nadir anlaşıldım şu hayatta. Kim bilir suç bendedir. Anlatamamışımdır.
Anlatıyorum sağır olmayan insanlar anlamıyo sorun bende değil o insanlardan kaynaklanıyor
Anlaşılmak gibi derdim yok eskisi gibi kendimi anlatmiyorum insanlara eyvallahim yok artık daha çabuk gidiyorum
yoruldum artık kendimi anlatmaktan, sevgimi kalbimi anlatmaktan yoruldum. bazılarının kulağı sağır gözü kör oluyor malesef yapabilecek bişey kalmıyor.
Bence beni bitek ben anlayabiliyorm çünkü etrafımda kimseyi göremiyorum
Anlamak isteyen anlar sadece.
Diğerleri naparsan yap anlamaz. Yorulursun ve yorulduğunla kalırsın sadece.
Ben anlatamiyorum anlayabilcegine inandiğim biri yok..
Arkadaşlarımın yanına gidiyim moralim bozuksa anında anlarlar :D Şerefsizleri seviyorum ya sjsj
Anlatabiliyorum tabiki o konuş sıkıntım Yok
Anlatabildigimden suphem yok, algi da sorun var
Anlayanlar anlamayanlara anlatsın 😀
Kendimi anlatamıyorum
Mümkün tabiki
Anlatmıyorum kimseye
Hayır..
Hayır
Anlatamıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar