Seni kim anlar, anlaşılmamak insani yorar değil mi, düşün biraz belkide sen kendini anlatamıyorsun; kendini anlatabiliyor musun?

Seni kim anlar, anlaşılmamak insani yorar değil mi, düşün biraz belkide sen kendini anlatamıyorsun; kendini anlatabiliyor musun?
Anlaşılmamak bu zamandaki en büyük sorun
herkes bundan şikayet ediyor..
anlaşılamıyorum diyor..
anlamıyorlar beni diye sızlanıyor içten içe
Belki biz anlatamıyoruz kendimizi hiç böyle düşündünüz mü?
Sahi kendini anlatabildiğini düşünüyor musun?

Seni kim anlar, anlaşılmamak insani yorar değil mi, düşün biraz belkide sen kendini anlatamıyorsun; kendini anlatabiliyor musun?
Cevapla