Yüreğinizde ki birinde mutlu olma hissi için ya da yalnız başınıza mutlu olmak için nelerden vazgeçersiniz?
https://youtu.be/TGHOcyiZrDs
#EvinLevin
#Vazgeçtim

https://youtu.be/TGHOcyiZrDs
#EvinLevin
#Vazgeçtim


Çok sevdiğim parça öncelikle teşekkür ederim. Şu ana kadar sevmekten vazgeçmedim. İnsanları, vatanımı, milletimi, bayrağımı ve bunun gibi birçok şeyi sevmekten. Ama beni sevmekten vazgeçtiler... işte üzüldüğüm şey bu
İyi geceler bu arada
Ben teşekkür ederim sohbetine bizleri ortak ettiğin için 😊🖐🏻
Her şeyden ve herkesten. Boş verdik 😊😊
Aynen efsane olmuş
Mutlu olabilmek için çok şeyden vazgeçebilirim ama herşeyden vazgeçemem.
Mutlu olmak için kendimden vazgeçtim, yine de mutsuzum.=/
Vazgeçmelere alıştım:/
Cevap
21Cevap
Ailem hayatım sevdiklerim sevdiğim şeyler özgürlüğüm sahip olduklarım gibi liste uzar gider ben kolay vazgeçebilen biri değilim zaten..
Neden hesabını kapatınki gözlerim seni arıyor..
"Asla"dmekten vazgectim. Neyi kurallastiriyorsam onu yapiyorum cazibesine kapildigim bir gunah halini aliyor bu yuzden her seyden vazgecebilirim. Savasirim ama inanmadigim bir savasi girmem.
Eğer mutlu olucaksam beni mutsuz edenden vaz geçerim. Hayallerimden vaz geçmem.
Peki siz neyden vaz geçtiniz? ya da vaz geçmeyeceğiniz ne var?
Anneler kıymetlidir.
Gülmekten neden vaz geçtiniz? Sevdiğiniz adam güldürmüyor mu sizi?
Peki. Delikanlı güzelmiş tuttum bunu.
Anlamadım. m
İyi geceler.
Genellikle vazgeçtigim şeylere tekrardan geri döndüğüm için hiçbir şeyden vazgeçemiyorum sanırım.
Belli bir süre direniyorum ama sonuç olarak tekrar başladığım yere geri dönüyorum.
Bu bana bahane geliyor bir insan birini cok seviyorsa asla vazgeçemez. Nasil vazgecer ondan sonra sevdiğim dediği insaan başkasını sevecek kalbi başkası icin atacak bunu bile bile vazgcemek nasil sevgidir ya
Maneviyatımdan vazgeçmem kuzu , mutsuz olmaya razıyım ben. sahte mutluluklardansa adam gibi mutsuz da olurum ben...
Hayatta herşeyden vaz geçilir, ya mecburen ya da isteyerek
Ne demiş Sezen.
Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
vazgeçerim ve eğer gerçekten vazgeçtiysem dönüşü olmaz
Ailemden asla vazgeçemem ama biri için hiçbirşeyimden vazgeçmedim
İyi niyetim. Vaz geçmek istiyorum ama o benim yakamı bırakmıyor.
Bu bazen elimizde değil, sıkıca sarıldığımıza rağmen mecburiyetler olabiliyor
vazgeçmek değilde yol ayrımı diyelim kendi huzurum için
Mutou olmak için herseyden vazgeçerim sonuçta her şeyi mutlu olmak için yapıyom. d
Bana zararı dokunan parazitleri tek tek şutladım hayatımdan
Bir çok şeyden vazgeçtim, yerleri dolmadı. Bende doldurmaya çalışmadım zaten, mutlu muyum evet mutluyum
Ben aslında hiç vazgeçmeyi sevmem ama bazen çaresiz bırakanlar oluyor 😕
Henüz vazgeçtiğim kimse yok olursa haber veririm sana 😂
Bensiz mutlu olduğunu anladığım günden bu yana vazgeçtim.
Kimse geri dönüp yeni bir başlangıç yapamaz ama isteyen herkes bugün başlayarak yeni bir sona ulaşabilir.”
Mutlu olmak için her şeyden vazgeçerim, benden önemli şey mi var be aa
Sonunda mutluluk varsa beni mutsuz eden herşeyden vazgeçebilirim.
Vazgeçmek benim için en kolay şeydir.
Ve asla vazgeçmem dediğim tek şey çocuklarmdır.
vazgeçtiğim şey çok oldu da yine mutlu olamadım😒
Mutluluğu aramıyorum ama çok güzel vazgeçerim.
Sen varsın daha ne olsun :) :)
Bilmem o kadar derin düşünmedim
sigaradan asla vazgeçmem
Her vazgecis yeni bir husran
Herşeyden vazgeçerim..
Negatif duygu ve düşüncelerimden vazgeçtim.
Ben kolay kolay vazgecemiyorum
Herseyden bir ten allahin askindan vazgecmem
neyden vazgecerim billmuyom ama asla asla dmem😉
Acaip vazgecerim, mutluluk zaten benimle
Çoğu şeyden ve pişman değilim
Vazgeçtim oldu bitti :D
bir takim seyler olabilir ama herseyden vazgecmem.
Dünyadan vazgeçtim, imandan vazgeçmemek lazım
Vazgeçme sev onu
öyle gerektiği için vazgeçtim değmez mis zaten
kendisinden vazgeçtim
hiç bisry
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar