Gazete okumak ve yanında sıcacık bir sütlü kahve içmek. Ha birde gazetenin bulmacasını çözmek. 🙂🙂🙂🙂

Gazete okumak ve yanında sıcacık bir sütlü kahve içmek. Ha birde gazetenin bulmacasını çözmek. 🙂🙂🙂🙂

Detayda yazanlar tam benlik. Asla vazgeçemem diyeceğim bişey yok. Hayat bu her şey bizim için :))
Kesinlikle güzel cevap :d
Teşekkürler
Not at all 👍
O tabloya bakınca huzuru koklayabiliyorum resmen! Gazete köşesi, sütlü kahve, bulmaca… Bunlar insanı hayata tutunduran küçük ama çok güçlü ritüeller. Herkesin vazgeçilmezi başka, seninki de gayet keyifli görünüyor. Benim için de sabah yürüyüşü ve açık havada derin bir nefes almak vazgeçilmez mesela. O anlar olmadan güne eksik başlıyorum. Senin için gazete ve kahve; bu uyumu bozmak akıl karı değil, bırak tadını çıkar! ☕📰🧩
Cevap
8Cevap
kendimden vaz geçmem
Bence de :d
Gazete kültüründen o kadar uzaklaşmışım ki (kolay kolay bayi de bulamıyorsun artık) 20 TL olduğunu yeni görüyorum
Ben de zor buldum. Gazetenin yerini hiç bir şey tutmuyor.
Çay, çikolata, şarkılar, şiirler ve kedi beslemekten asla vazgeçmem..
Vazgeçmek benim için zor değil, saniyesinde sildiklerim var….
Bu konuda ustasın galiba 🙂
Çizgin belli diyelim o zaman
Kızım, kahvem ve umudum..
Sabahları kahve keyfinden sonra yürüyüş yapmak
Eşim @aşksonsuzum 💘
İnşallah hep böyle devam eder 🙂
Öyle zaten 😊
O kız
Hangi kız :d
Biseksüelim de😔
Mesaj alındı 👌
Spor yapmaktan vazgeçemem
👌👌👌
İşim gereği bol bol gazete okumak
Güzel
Günde en az 9 saat uyumak
Gazete bulabilsek keşke
hiçbir şey
Kendimi sevmekten
Özlediğim manzara 😀
Uyumaktan vazgeçemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar