Canını isteyen herkes yakar mı, yoksa senin izin verdiklerin mi canını yakar; canın yanınca kimde teselli aramalı insan?

Canını isteyen herkes yakar mı, yoksa senin izin verdiklerin mi canını yakar; canın yanınca kimde teselli aramalı insan?
Canım çok yandı.. içim acıdı yüreğim kan ağlıyor..
ben bende değilim çünkü sevdiğim kadın öldürdü beni
içimden aldı bir şeyleri götürdü..
hayallerimde tükendi..
Ama hepsi benim hatam
canımın yanması.. onun yakması ben izin verdim çünkü kalbime girmesi için..
Şimdi teselli.
hiç kimseden gelmez.. yalnızlıkla imtihan olmalı insan.. kimi zaman
mısralardan yola çıkarak soruyu anlamanız mümkün
Peki gerçekten de insan izin verdikleri tarafından mı can acısı yaşar?


Canını isteyen herkes yakar mı, yoksa senin izin verdiklerin mi canını yakar; canın yanınca kimde teselli aramalı insan?
Cevapla