Kiz kardesimle cok kavga ediyoruz nasil anlasabiliriz?

Bir tane kiz kardesim var ve ergenin teki bende agrestif bir insanim bana ergen tripleri yapinca dovuyorum kendini cok begeniyo hep senden iyiyim diyo ki haklida bazi kinularda ama beni cok ozeniyo ojelerime kadar giriyo karistiriyo izinsiz kac defa dayak yedi ama huyundan vazgecmiyo sanki kardes degilizde kuma gibiyiz cok kavga ediyoruz 2 tane erkek kardesim var onlarla iyi anlasiyoruz biri ufak zaten biride 16 yasinda hic kavga etmeyiz bunlarla ama kiz olan 13 yasinda yeni ergenlige girmis ufacik birseyde bagiriyo bu benim en nefret ettigim sey biri bana yuksek sesle konusamaz el bile kaldirdi daha once annem tutmasa elimde kalicak altan almaya calistikca tepeme cikiyo sizce bu ergenle nasil anlasabilirim?
Kiz kardesimle cok kavga ediyoruz nasil anlasabiliriz?
Cevapla