30 yaşıma geldim ama hala kardeşimle kavga ediyoruz. Normal mi acaba?

Mesela bir şey anlatıyorum diyelim, her haltı evdekilere yumurtluyor mal ya. Hayır duymalarını istesem zaten gider kendim söylerim değil mi jsjsksk

30 yaşıma geldim ama hala kardeşimle kavga ediyoruz. Normal mi acaba?
Cevapla