AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
269Cevap
Kızamam, sürekli gülümserim, onun bulunduğu ortamlarda olmaya çalışırım vs. vs. 😃
Daha çok samimi olurum ona karşı. Kimseye davranmadigim kadar iyimser davranırım.
İlgili olurum. Düşüncelerimde sürekli ona yer ayırmaya çalışırım. Ama bunu yapacağım çok nadir kadınlar vardır. Belki milyon da bir. Belki de bir kaç milyon da.. Ama pek az bulunan bir tür oldukları kesin.
kalbini kırarım.. o kim oluyorda hoşlanmama sebep oluyor..
Ben, yuz vermeyince kotu davraniyordum😁tabi ortaokuldayken.
kötü davranıp alttan alta hoşlanan kızlar var mı peki?
@saygın22 bilemem ben oyleydim. Yuz vermeyince kizardim kotu davranirdim😁
Tabi eskide kaldi simdi oyle yapmiyorum
iyi ki eskide kalmış :) öyle yapanın hoşlandığından nasıl emin olurum sence
@saygın22 sevdigim kisi bana yuz vermeyince kotu davraniyordum ama. Yuz vermeyen kisi zaten sevmiyor demektir.
iyi davranırım ama belli edecek kadar degil , karsi taraftan bir hamle gelmedikce içimde yaşamayı tercih ediyorum
Dün göz göze geldik"içim titredi"💘oksitosin salgılamaktan bedenimde kimyasal kalmadı💞
ben birisinden hoslandigim zaman garip bir sekilde ondan uzaklasmaya basliyorum. ilk adimi o atsin istiyorum. cok garip
Bemi farketmesini beklerim baktim takmiyor gozlerimle psiko. ojik baski yaparim stalklarim olmadi mesqj atarim elimden geleni yaparim ve snu aci biter sevdimmi bir sevyorum yillarimi aliyor ya
Utandığımdan birşey yapamam ancak ne zaman o kişinin yanında otursam, yanından geçsem yüzüme tuhaf bir gülümseme geliyor zar zor gizliyorum
Ilk ten kendimi belli etmem. biraz sert dururum baktım peşinden geliyor uğraşıyor yumuşarim.. yazdığı şeyler ve davranışları hoşlandığını gosterir
Önceleri kendimi sıkmadan, araya hafif mesafe koyarak yaklaşırım. Eğer olumsuz yaklaşım alırsam da arkasından nadiren koşarım, akışa bırakırım.
birinden hoşlanırsam gülümserim o yeterli olur😜birinin benden hoşlandığınıysa konuşmasından, hareketlerinden, bakışından anlıyorum😂
Küçük sürprizler yaparım 😂😂
Ona insan muamelesi yaparım. İlgi gösterip sonra başkasini bulup gitmem. Veya dengesiz davranişlarda bulunmam. Açık ve net olmak iyidir 😄
Olduğum gibi davranırım eğer o benim doğal halimi sevdiğini belirtirse benim de ona karşı ilgim varsa ufaktan bir açılırım😂
Korumacı, samimi, fazlasıyla ilgili ve sevecen yaklaşırım. Görmüyorsa ya da anlamıyorsa uygun yer ve zamanda bunu ona açıklarım.
normalde çok sıcak kanlı bir insanım hoşlandığım kişiye çok soğuk davranırım o da dumur oluyor zaten neden böyle davranıyor diye
Surekli onu izlerdim bir de tam bir stalker oluyorum maalesef. Eger o kisiyle mesajlasiyorsam flortoz bir insana donusebilirim
Onun da bana gönlü var gibi gibiyse belli ederim kendimi. Sevmeyi abarttığım gerçeğini hayatta saklayamam
Kendim olurum insanlara yapmacik olunca oyle seviyorlar ve sonunda kendiniz olunca belli bir zaman gecince yani istememeler sikilmalar basliyor
ben direk hebele hübele bir sacmalamalar bir mantık dışı hareketler hayır beni tanısa sever ama seven beni ben bile anlamıyorum 😀
Hoşlanıyorum sonuçta, ilgi alaka gösteririm ister istemez. Belli ederim, tepkide olumlu olursa dahada coşabilirim.
yanında saçmalarım sesini duyduğumda heyecanlanırım ismi geçtiğinde yuzümde bir gülme oluşur istemsiz
Reddedildikten sonra hiçbir anlamı yok ilk sen adım atmışsın, belli etmişsin. Kalas insanlar çıkmasın yeter ama ülkenin %80'i kalas..
birinden hoşlanirsan git onunla konuş bence duygularini aç ona sen onun gözünde daha özgüvenli ve güçlu kiz olarak görünürsün bu da erkegi sana çeker
Bir yolunu bulur onunla çalışırım önce sonra iyi olurum hafif cilve vesaire
hep güleryüzlüyüm zaten yine öyle davranırım ama asla belli etmem 😄
Olmasi gereken neyse ole davranirim. Karsimdaki insana bagli
hoşlandığını zor anlarım yoğun ilgi görmem lazım. beğenirsemde, içimde yaşarım biraz soğuk ve çekingen olabilirim
Bir sözünü iki etmem sürekli gülümser mutlu etmek isterim, mutlu olacağı yerere götürürüm, ve yaparım,, yanı benı sevdiği için tsk ederim ;)
Soğuk dururum ve hiç belli edemem.. asla rahat olmaman yanında
güleryuzlu olmak en guzeli, birisinin senden hoşlandığını sana bakarken yakalıyosan surekli ya da seninle ugrasıyorsa bişeyler vardır
böyle birsey oldugunda anlarım ki o da hoşlanmış. en doğal halimle davranırım. başkası olma kendin ol. böyle çok daha guzelsin :)
sizi bilmem ama ben hoşlandığım insana pislik gibi davranıyorum. Sebebini ben de bilmiyorum.
Ben hoşlandığımı direk olarak söylerim, arsız ve patavatsızımdır biraz :D
Yok ya en güzeli bu , kıvıran erkek tiplerinden bıktık😂
@Apiciğk Sevin ve koruyun bizi o zaman 😂
Değer verdiğimi belli ederim, üstüne düşmem, sürekli peşinden koşmam. Bir kere söylerim sonra kendi haline bırakırım.
sıcacık davranırım heycanlanır saçmalarım da ben olacaksa da olmaz
soğuk davranıyorum istemeden. sevdiğimle kalıyo o yuzden :)
Çok kötü, soğuk ve mesafeli oluyorum
Anlattıklarımla yaptıklarım birbirini tutmayabilir :)
tamamen olmadığım biri gibi davranıp, yüzüne gözüme bulaştırıyorum.
Gönlümü fetheteden kişiye tüm güzellikleri yaşatmak adına herşeyi yaparım
Elim ayağıma karışır onun yanında heyecanlanlanırım
Güler yüzlü ve sıcak davranırım zaten benim yapım bu 😇
Ters aksi ve uzak ama normal davranmaya çalışıyorum 😂😂😂
Öğrenmiş olsaydım evlenirdim ya da sevgilim olurdu!
gidip konuşur normal davranırım derim ama olmuyor öyle genelde sevgilileri oluyor
Sürekli guler yüzlü ve sicak davranirim tabi. Daima aşkla bakarim...
Onunla ilgilenirim karlılık alamazsam acımı içimde yaşarım.
Dengesizce davranırım cunku ne yaptıgımı bılmez hale gelıyorum bazen
Mal mal hareketler yapar isi daha Cok boka sararim 😐
herkese aynı davranıyorum. rengimi belli etmiyorum.
sıcak ve samimi davranırım bide onu kaybetmemek için çok dikkatli davranırım
Karşı tarafdan bir hamle gelmedikçe içimde yaşarım ve soğuk davranırım.
ona özel hoşlandığım için yapmacık davranmam neysem öyle davranırim
yuzde doksan saçmalarım yüzde on kaçarım oradan genelde yüzde onu tercih ediyorum
nazik guler yuzlu olurum gozunun icine bakarim ama ondan hamle gelmedigi surece icime atardim :)
Belli etmem ya fazla hatta uzak dururum anlamasın diye :D
Ben direkt yazarım sana aşık oldum diye hiç çekinmem 😂❤
Alkışş