AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
269Cevap
Diygularimi direk soylemesemde belli ederim. Ilgili samimi olurum
İlgilendiğimi belli etmemeye çalışırım onun bana yaklaşımını izlerim
8 Ay sevdim ve okuldan gitti ilk aşkımdı ve ben içimde yaşadım keşke söyleseydim diyorum..
Genel de soğuk davranan bir insandım hiç belli etmezdim.
normal davranirim onun ne özelligi varki diyerlerimden😒
Genelde sıcak davranırım ama soğuk oldugum anlarda olabiliyor.
Sıcak davranmaya çalışırım. Sadece sıcaklaştığımı da hissederim sıkıntıdan
Ben daha guler yuzlu davraniyorum. Mesela sinir etse bile o an yüzüne karsi cok kızamıyorum.
hayatımın içindeyse sempatik ve sıcakkanlı eğer hayatımın dısındaysa araya birilerini sokarım
Bakışlarımla belli ederim. Ya çok bakarım ya da hiç bakmam :D
Mesafeli, soguk, kötü. Çok hoşlanmışsam ters. Kaçacak yer ararım bucak bucak.
Ben saklamaya çalışsamda beceremem hareketlerimden yine belli ederim 😀
Kendini benim yanımda guvende ve mutlu hissetmesini sağlarım güler yüzlü davranırım. Sonuç hep aynı
ondan kacarim nedenini bilmiyorum bana zarar verecek diye dusunurum ne kadar hoslansamda sevsemde
soguk hatta olabilgince uzak bilmiyorum niye böyle ama böyle
korkarım kalbimi kırar diye zaten alıngan biriyim iyice alınganlaşarım yaklaşmam yani
daha sıcak kanlı içten samimi ilgilenirim diyerlerine akrşı standart :(
gözümü ondan alamam yakınlaşmaya çalışırım ama karşıdan yeşil ışık gelmeden zor adım atarım ama eğer o gelirse her türlü samimi ve cana yakın olurum.
Sıcak ve güleryüzlü olurum.. Sempatik davranırım.. Fakat ondan bir işaret almadan adım atmam.. Atamam
Yüzünü güldürmeye çalışırım kıskanırım koruyup kollarım
Hoşlandığımda mala bağlıyorum, aksine soğuk davranıyorum. Kızıyorum sanırım hoşlandığım için 😄
benden hoşlanan biri bana soguk davransaydı hiç şansı olmazdı.
Direkt söylerim. Zaman kaybetmek başkasına fırsat vermektir.
Kötü davranırım çünkü çok utanırım of hep ondan kaybettim ya zaten
Güler yüzlü ve sıcak ama yapmacık değil olduğum gibi ve ona açık açık belli ederim ilgi mi
Karşı taraftan da hamle beklerim ama ona olabildiğimce samimi ve sıcak davranmaya çalışırım ☺️
Elini sıcak yağsan sopuk salataya sokmam. Değer veririm özen gösteririm. Bir tebessüm bir gülücük anlatır zaten herşeyi
Bir hamle gelmedikce içimde yaşarım sürekli gulmem soğuk olurum genelde alışana kadar açıkça belli edemem yavaşça belli ederim 😊
Yakın davranırım, dokunurum, takılırım ve uğraşırım.
Not: Harika bir fotoğraf. Yabancı karanlığı demek istediğim bu işte 🐻
Mümkün olduğunca yakın davranırım. Onunla vakit geçirmekten hoşlandığımı, sohbetinin bana iyi geldiğini dile getiririm vs vs... Kısacası belli ederim.
eğer onunda senden hoşlanmasını istiyorsan umursamamalısın umursuyorsan da belli etmemeye çalış. böyle durumlarda daha fazla dikkati üzerine çekersin
Varlik ile yokluk arasinda.. Ama cok begendiysem saniye kaybetmem soylerim.. zaman cok degerli.
Ikide bir bakan ve birsey soran..
Hatta ona dünyaları veririm.
Çooook uzun cevap yazmam lazım ama kısaltayım dedim ben ilgilendiğimi hemen söylerim karşı taraf ya tepki verir ya da hayır der hayır diyende bir ya da iki hafta sonra kendisi gelir
Kalemini kırarım, silgisini çalarım, saçını çekerim, ayakkabısının tekini saklarım.
sıcakkanlı ve samimi , ilgi gösterdiğimi belli ederim :)
Utangaç biri olduğum için bisey yapamam ve normal yasantima devam ederim :(
Her an onunla olduğumu ve olacağımı hissettiririm öncelikle. Daha sonra güven verip en son olarak da gözlerine bakarak kedi gibi birşey olurum sanırım. Sonra kadeh kaldırarak resim atıp seni seviyorum ulan der gönderirdim 😄
olduğum gibi davranırım. genelde güler yüzlüyümdür ☺
Çok güler yüzlü olurdum böyle sürekli onu mutlu etmeye çalışır ona çikolata falan alırdım 😂
Valla hiç bir şekilde davranışım değişmiyor :/ odunum ben biraz
yakin sevecen davranirim hoslandigimi hissettiririm yani
bir adım beklerim hatta atsa bile çoğu zaman kafa karışıklığından farketmem giderek uzaklaşırım
Ona tabiki olduğum gibi davranırdım biri için değişecek değilim
Ben fazla beklemeyi sevmem beklersen kaçar diyenlerdenim, Direk gider söylerim
kötü davranırım zira iyi davrandıklarımın yerinde yeller esiyor.😉
içimde yaşarım 1 yıl boyunca merhabalaşmadım bile sen düşün :)
Onunla ugrasir didisirim kizdiririm giciklik yaparim 🙄🙄
O an ki duruma bağlı, onun bana yaklaşımını da göz önünde bulundurarak ona göre davranırım.
Hissettirmem.. caktirmam yani. Normal siradan davranirim😂
Eskiden içime atar utanırdım. ßimdi açıkça hissettiriyorum. Böylesi çok daha güzellll😊
onunlayken küçük bir kız çocuğu gibi şımarır gözünün içine bakarım.
hiç benlik şeyler olmasada:D
Normal insanlara davrandığımdan daha sıcak davranırım
genellikle kötü davranıyorum sanırım refleks olarak diyorum bu beni kırmadan ben onu kirayim
yanından ayrılmam espri yaptığında kendimi yerden yere vururum sjwnkwbsjs
Genelde içimde yaşamayı tercih ediyorum. Ama sürekli o kişinin gözlerinden alamam gözlerimi
Hep karşılıksız aşık oldum o kızdan teklif bekledim oda olmadı bana arkadaşlık yaparsan sevinirim?
sürekli güler yüzlü sıcak açıkça söylerim karşı tarafta hoşlandımı belli eder zaten
Ben hiç ifade edemm ondan bişey görürsem anca o zmn yoksa kendi içde kalır
Bazen saçmalıyorum olmasını istemedigim şeyler oluyor dengesiz biriyim 😂
Evet yaa :( bende dengesizim :(
@Everloving 😂😂 sonra ben naptim diyorum ama iş işten geçmiş oluyor yapacak bişey yok bizim de yapımız böyle
Lisedeyken bir çocuktan çok hoşlanıyordum, Çocukta benden hoşlanıyordu bir keresinde bana açıldı bende defol git diye azarladım kaçtım gittim :) :D :D Bir görsen o kadar yakışıklıydı ki. :( Dengesiz malın tekiyim :(
@Everloving geçmiş olsun ben bu kadar değilim 😅
sevdiğimden hiç bir şey esirgemem onu mutlu etmek için her şeyi yaparım