Eşimle kahvemi içiyor biraz takılıyorum, az sonra bavul hazırlayacağım. Heyecanlı ve mutluyum ben deeeee
Mutluluk her daim hepimizin olsun!
küçük şeylerden mutlu olmasını bilen bir insanım haliyle mutlu eden çok şeyler yaşıyorum televiyondaki bir reklemdan veya işi düşmüş birinin sorunu çözmekten veya trafikte yol verirken teşekkür eden bir yayadan veya çocuğumun bir hareketinden etkilenip mutlu olabiliyorum
Çok güzel 👍
teşekkür ederim :)
:D Yeni bir monitör aldım ve mutlu oldum :D Beni en çok mutlu eden şey arkadaşlarımın beni hatırlamasıdır :D
evet insan yeni bir şey alınca mutlu oluyor :)
Yani eskiden tüplü kullanıyordum şimdi :D :D :D LCD hihihi büyük değişim oldu büyük ekrana alışmak sıkıntı gibiydi ama daha rahat :D
hayırlı olsun iyi günlerde kullan
Teşekkürler :D
Dun aksam gun batiminin seyrederken mutlu oldum. Denizin ustunde mitis bir tabloya canli bakiyrdm resmen
Ohh miiss
Calişmaya başladığım icim caliştiğim icin şükür ediyorum
Sonra aldiğim süs püs oda mutlu etmişti.
ne güzel :) daim olsun mutluluğun
Cevap
19Cevap
Bu gün hiç bir işim düzgün değildi sıradan ama nedenini bilmediğim değişik bir mutluluk var içimde biliyorum herşey çok güzel olacak
İnşallah :)
En son mutluluğu doğum günümde arkadaşlarımın sürprizi olmuştu
ne güzel :)
İnan çok güzel bir sürprizdi
İmam beni künefe yemeye ve çay içmeye götürecekmiş bayramdan sonra...
imam kim?
imam yani cami hocası ya...
tek seni mi götürecek?
Onunla samimiyiz de. Neyse boşver...
peki.. dikkat et
Anlatmaya üşendiğim için kısa kestim aslında.
Merak etme onu severim ve daha önce de götürmüştü. Neye karşı dikkat etmeliyim ki?
Onu biliyorum zaten.
en son yaklaşık 1 sene önce oldu kompliman ile karışık sevgi dolu bir iltifatı
Hatırlamıyorum. Çünkü mevcut ortamda mutluluk verici bir şey yok
anlıyorum.
yillar oldu unutali var mı acaba öyle bir şey. ...
bu kadar umutsuz olmayın. mutluluğu kovalamayın
hayatta mutlu olmak için sebep çok
esas mutsuz olmak için bahane arayan , üreten insan çok
İşte bunda çok haklısın
kızım her boyunuma sarılıp babacığım deyip kocaman öptüğünde
En güzeli ☺
hiç hatirlamiyorun o derece
o zaman bu durumu düzeltmeye gayret etmelisin. bir terslik var bu işte...
yok canim bir terslik. hata hata doğurdu fazla sey gerekli düzeltmek icin sihirli değnek olmali anca
4 yil bu durumdayim alıştim yani ☺ daha farklisi nasil olur hic bilmiyorum
En son... en son... en son... hatirlamiyorum 😅
o kadar uzun zaman geçmişse bu işte bir terslik olmalı
Gercek mutlulukkk soruyorsan evet 😅
bir mevzuyu unuttuğumda mutlu oldum
O... 😊 O kendini biliyor. ❤
mutluluklar
Tesekkurler canım. 😊😉
Aldığım mektuptu nostalji yapmış :D
hııımm güzell... kimdenmiş kimdenmiş? :)
papatyamdan :D
ooo papatya ise harika :)
Harikadır :D teşekkür ederiiz
çok sevdiğim birisiyle aram düzeldiğinde
hıımmm.. sevindim. küslük iyi bir şey değil.
mutluluklar
Sağolasın
olmadım
hiç mi?
en mutlu olduğum gün araba çarpmış komaya girmiştim :(
genellikle meslegim beni mutlu ediyor
insanın sevdiği işi yapması güzel.
ne iş yapıyorsunuz?
masorum
kolay gelsin işinde :)
gtesekkur ederim
tatilemi bavul falan
evet. bavul hazılığı şimdi bitti. birkaç küçük işim kaldı. sonra yatacağım.. sabah yola çıkacağız kısmetse.
İnşallah! ama bilemiyorum benim adamın ilginç planları var! Alanya'da ağır ceza var mı diye soruyor. bir dilekçe verecekmiş! 10 dakikamızı almazmış. Marmarise gittiğimizde verdik, bodruma gittiğimizde de verdik hatta savcılar cumaya gitmişler, bütün bir öğleden sonram yollarda ve savcı beklemekle geçti! şimdi gene deyince ağır ceza var mı diye, çıldırdım. bir de diyor ki bana ne bağırıyorsun !!! ben de dedim sen git! yok artık yaaa... valla hevesim kırıldı :(
bence de... çok istiyor madem..
tamam sağol :)
teşekkür ederim. iyi bayramlar :)
işe gireceğimi öğrendiğim zaman
Boşandığım gün
Oovv! Çok sert oldu bu...
aldığım mesaj
kimmiş kimmiş? :)
Her iş tesliminde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar