Utanmak insanın kalitesini gösterir! Utanma duygusu olan kişilerin "zararsız ve iyi" olduklarını düşünüyor musunuz?

Utanma duygusunun, masumiyeti ve insanlığı simgelediğini düşünüyorum. Bir hata yaptığında, yaptığı yanlış için gerçekten utanan, farkında olan insanlar var.
Ya da herhangi bir haksızlık karşısında, suçlu kendi olmasa bile, onun adına insanlığından utanabilir. Bir yerde vicdanlı ve duyarlı olduğunu da gösteriyor.
Utanmak insanın kalitesini gösterir! Utanma duygusu olan kişilerin
Kısaca; "utanmasını bilen insan zalim olamaz" düşüncesindeyim.
Siz de utanma duygusu olan kişilerin, daha iyi ve zararsız olduğunu düşünüyor musunuz? Veya utanan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Utanmak insanın kalitesini gösterir! Utanma duygusu olan kişilerin "zararsız ve iyi" olduklarını düşünüyor musunuz?
Cevapla