Pısırık aşırı utangaç tutuk biriyim ölmek istiyorum yok mu kurtuluşu?

Sosyal fobi anksiyete var çok çekingenim kendim gibi değilim rahat olamıyorum tutuk ve pisirik yapım var okb de var sanırım ve bu yüzden depresyona girdim çok çok kötüyüm insanlar içinde yok sayılıyorum çok ince derin düşünüyorum. İnsanlar arasında fisir fisir konuşuyor ben bişey anlamıyorum mall mall bakıyorum offf yaşamak istemiyorum. Dün Kızılay'a gittim ilk kez ve kendimi o kadar aciz o kadar dipte hissettim ki resmen ölmek istedim. Herkes öz güvenli vs vs bn fotograf bile çekilmek istemedm bir an once eve kaçmak istedim yaşım 23 napicam bu yaştan sonra ya offf
Psikiyatri faln çözüm değil napmam lazım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gggnggel
Pısırık aşırı utangaç tutuk biriyim ölmek istiyorum yok mu kurtuluşu?
Cevapla