Ailem beni kullanıyor mu?

Annem kücüklükten beri beni gerek akrabalar gerek arkadaslarım yaninda hep ezerdi baskı uygulardı bazen ceza verirdi genel olarak sakin bir yapım var ve her dedigini yapmami isterdi saf derdi herkesin icinde sinir olurdum bagirirdim bazen sonra pisman olurdum. Babam da anneme bagirir bazen sonra pisman olur. Evde herkes birbirine bagiriyo cagiriyo sonra pisman oluyo boyle buyudum ben. Universiteye gidiyorm bir muhabbet oldugu zaman konusamiyorum konustugumda sacmaliyorum cunku galiba gercekte de safim bilmiyorum bazen kendimi seviyorum bazen sevmiyorum. Hala da ezer bir lafi 50 kere anlatir anladinmi falan diye hic iyi bir sey soylemez hep elestirir. Duygusal bir insan oldugum icin cok takiyorum sizce ne yapmaliyim?
Ailem beni kullanıyor mu?
Cevapla