Diğer insanlardan farklıyım sizce bu iyi mi kötü mü?

Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşında marjinal biriyim.Standart bir insan olamıyorum daha dpğrusu olmak istemiyorum sizce bu iyimi,kötümü bana göre çok iyi bir şey ama sizin fikirlerinizi merak ediyorum ...

Şimdiden teşekkürler arkadaşlar =)
Diğer insanlardan farklıyım sizce bu iyi mi kötü mü?
Cevapla