İçim parçalaniyor ağlamaktan burnum kanadı. Ölmekten başka çare bulamıyorum yoruldum; ( :( ?

İçimde bir sıkıntı var hep bireylerin eksikligini yaşıyorum sürekli düşünüyorum içimde fırtınalar kopuyor bir çıkar yol bulamıyorum sadece ağlıyorum az önce yine ağladım burnum kanadı ağlamaktan. Kimseye anlatamıyorum çözüm ne bilmiyorum derdimi kendime bile anlatamıyorum sadece ölmek istiyorum başka hicbisey gelmiyor anca öyle rahatlarim gibi geliyor. Offf çok bunaldm sıkıldım bıktım çok kötüyüm çok düşündükçe bitiyorum... insanlar mutlu ben çok mutsuzum çok geç kaldım hayata. Anlatamıyorum offffff...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben normalde namz kilan dua eden biriydim ama yasadiklarim artık beni isyana götürüyor ve iki gündür hepsini bıraktım. Siz diyorsunuz sevdiği kuluna sıkıntı verirmis vs namaz kik dua et huzur bulursun. Aksine bni uzaklaştırdı dinden imandan soğudum
İçim parçalaniyor ağlamaktan burnum kanadı. Ölmekten başka çare bulamıyorum yoruldum; ( :( ?
Cevapla