Artık dayanamıyorum. Ölmek istiyorum. Ne yapacağım ben. Her gün ağlıyorum ben?

Sebebini bilmediğim bazı şeylerden ötürü sürekli ağlıyorum. Benim hayatım zaten hep sorunlu geçti. Zamanında ne platonik aşk çektim ama sonuç yine sıfır. Üzerimde çok yük var kendimi çok mutsuz hissediyorum. Sürekli ağlıyorum. Ama sebebini ise bilmiyorum. Keşke vatanım için ölseydim. Bu dünyadan kurtulmak için ne pahasına olursa olsun vatanım için savaşırdım. Hiç umursamıyorum ben bu dünyayı. Ölmek istiyorum. İntihar etmenin günah olduğunu bilmesem çoktan sıkmıştım kafama. Psikolog bana yardım edemez sürekli mutsuzum. Çok sıkılıyorum. Yaşamak bana harammış gibime geliyor. Artık bende mutlu olmak istiyorum sadece mutlu olmak istiyorum. Şuana kadar kimseyi incitmedim iyi kalpliyim amam mutsuzum. ben bunu haketmiyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim dua etmenin dışında.
Artık dayanamıyorum. Ölmek istiyorum. Ne yapacağım ben. Her gün ağlıyorum ben?
Cevapla