las vegas burası tam pokerciler kumarların merkezıdır burda cok zengınler gelır ıstedegı kadar eglenır tabi tehlıkelıdırde dunyada en cok alkol tuketılen şehirlerın basında gelır Las vegas burası otumak ıcın degıl eglenmek ıcın bır yerdır
New york cok canlıdır gece hayatı hep vardır sehir hiç uyumaz her saat canlı gümbür gümbür dür
Los asngeles daha sakın ama daha zengınlerın yasadıgı yerdır dunyanın en kulturlu ve ıyı ınsanları burdadır sehır sakın dir herkes kendı halındedır
Ben şahsi görüşüm ile las vegas diyebilirim neden dersen oranın gecesi ve kumar yerleri çok iyidir ama sana tavsiyem new york a git diyebilirim çünkü orada çok zengin olmana gerek yok ilaki altında Ferrari olacak ama ben biraz gitmiştim yani bikeresinde vegas a tabi ozamanlar dolar falan düşüktü neyse ben oradayken kendimi bir tane şarap aldım sanırsın su gibi acısız ve ekstradan yiyecek birşeyler istedim et falan bana maliyeti 30$ oldu tabi ozaman dolar taşıyordum yanımda yani öyle gideceksen ya vegas a git ya york a git hadi kal sağlıcakla
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Para yönünden las vegas Paran varsa gidecen oraya hacı
Angeles ve new york çok pis Bildiğin b*k götürüyor her yeri Temiz göründüğüne bakma Vegas en azından tertemiz Şehre yatırım yüksek bir kere O yönden çok avantajlı