onu 1 yildir seviyorum. Ama o baskasiyla mutlu. Cok aci cekiyorum


Canm konusmak istersrn bana yazabilirsin bazn hic tanimadigin bir kizla veya biryle dertlestigin zaman rahtliyor insan
yapacak birşey yok seven acı çekerek yaşıyor hep eğer senin kalbini kırmış ise bunun cezasını inşallah görür
Olur boyle seyler. Hayatta hepimizin basina gelmistir mutlaka
Cevap
6Cevap
Başkasıyla gülebilirken mutsuz olabiliyorsan kendine acı çektiriyorsun..
biliyorum şu an nişanlı ve evlenicek sadece dua et tek çare
Platoniğin danişkası maalesef bende maruz kaldım buna
bu acıyı sadece kizlar bilir.
bilmeyen var mı veya tatmayan
Sevmiyomuş seni boşver pisliği
Kime niue neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar