AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
söyledikleriyle uyguladıkları şeyler neden birbirini tutmuyo r hep merak etmişimdir.
Mesela
erkek dediğin istikrar sahibidir çok düşünmeyiniz çünkü lafla icraat farklıysa sen o konuyu iyice bak
Kadinlarda var o karismis
:)))
öyle değil işte sevdiğini idea eder özler falan aramaz mesajlaşmayı sevmez uykusu varsa olay bitmiştir zaten biz öyle deilim işte
Sizde daha beterlerini gordum actirma bayramlık agzimi😀
neymiş beter olan
Hiç birşey merak etmiyorum çünkü karşı cinsi çok iyi tanıyorum
Herkesin ayrı bir karakteri vardır erkekler ya da kadınlar diye genelleyemezsin beni ben yapan karakterim düşüncelerim ve hayallerimdir
Ooo sende çok coool takılmışsın
Aç biraz da anlayalım anlaşalım 😉😉
bir insanı tanımak kitap okumak gibidir hemen okur bitirirsen sonra bir da eline almak istemezsin
Anlaşıldı sende lisede benim gibi sözelci edebiyatçıydın 😀
Matematik falan pek basmamıştır 😁
muhendisim ben aksine 😊
Nayir nolamaz 😀
Ciddi misin sen
Bu kadınlar çok farklı arkadaş çok hemde 😊
Ne mühendisi hanımefendi 😉
Aha bir muhendis daha🤣
Kadından kadına değişir o bence kimisi efendiliğini merak eder kimi beyinsizler karın kasına aldanır
Birşeyi anlatırken aşırı detaya girip hiç karıştırmadan kadınlar nasıl bilgisayar gibi anlatabiliyor?
Ablam onu çok yapar bazen bir kadın olarak biz de merak ediyoruz, ve her kız aynı değildir 😃
Doğru olabilir ama hangi bayanla biraz muhabbet etsem bir olay anlayışı var detayı öyle bir şaşırmadan anlatıyorki yahu ben anlatmaya çalışsam kafam karışır... Özellikle sevgili meselesi dedikodu yaptıklarında...
Gerçekten söyledikleri sözler kadar sığ mı düşünüyorlar mesela, merak ediyorum. Yoksa anlayıp da anlamamazlıktan gelmek midir?
Ne yapalım size karşı? Ağdalı sözlerle mi anlatalım? Seni seviyorum diyorsak seni seviyorum demektir. Bunun başka bir anlatımı olamaz.
@Gpedit seviyorum demiyorsanız sevmiyorsunuzdur yani, o halde bırakın gidelim bizi ama o da yok kopmamıza da izin vermezsiniz
Bazen blörf yapılır, "Bakalım nasıl tepki verecek?" gibisinden yapılır. Sevmiyorum diyip gitmemen için herhangi bir engel koymuyorsa o zaten sevmiyordur.
@Gpedit blöfü biz yaptığımızda da ama biz kadınları hiç anlamıyoruz ki diyorsunuz sonra da
Onlar düşünmeyi bile reddetmiş kişiler, onları görüp genellemeye vurmazsan sevinirim. Her insan aynı olmaz, olamaz.
@Gpedit emin olun genele vurmadığımızdan hala bir ümidimiz var zaten, yoksa çoktan feminizm dünyaya hakim olmuştu
İşimize geldiği gibi 😂
@papyon16 doğru mu peki cidden bunu yapmanız 😅
Değil ama dediğim gibi işimize gelmiyor
Feminizm, kadınların hak olarak ezildiği bir toplumda (daha çok ataerkil toplumlarda) kendi hakkını aramasıdır. Feminizm asla erkek düşmanlığı olamaz, öyle bir dünya yok. bir deli kuyuya taş atmış, herkes ona inanıyor.
Eski ilişkileri neden ayrildiklari nasil tanistiklari vs vs.
Bu kişisel sorulara girer. Yani bu tarz soruları tanıştığın birine sorarsın. Genel bir soru değil.
tabiiki hayır her kadın başkadır ve asla unutulmaz... her vucudun başka kodları vardır... kimi bağırı sevişirken kimi inler kimi hiç ses çıkartmaz ama titrer bunun gibi birçok değişiklik vardır kimsenin yeri doldurulamaz
Bunu aslında hiç merak etmezdim ama az önce bir soruda gördüm kafama takıldı
Erkekler yanlarında sevdiği kadın olmasına rağmen neden etrafa da bu kadar çok bakarlar
Demekki sevdiği kadın yanında değil
neden mi düşün karşında kaslı bir adam sadece shortla geziyor bakarmısın adama? Ha buda öyle birşey :) İnş anlaşılmıştır
hoşuna gidiyor farklı kadınlar da ondan
Bakma bedava nasıl olsa ya kızlarda bakılmayacak gibi değil ki hepsi birbirinden güzel ve seksi :)
Nasıl bu kadar düşüncesiz olabiliyolar harbiden anlamıyorum ve merak ediyorum
Düşünmesi gerekenler limitlidir , önemsemiyordur
@Tam1Psycho evet bize önemli gelen şeyler erkekler için önemsiz oluyor😂
Niye genelleme yapıyorsun ki.. Şahsın şahsa verdiği değerle alakalı bişey. bir an şüphe ettim düşüncesiz miyiz diye😄 Yok yani değilizdir 😂
çok basit varlıklarız biz erkekler bu bir gerçek. neyimizi merak ediyorlar ki
Sevgilisi varken başka kızlarla birlikte olan erkekler mideniz nasıl kaldırıyo 😏
sevgiliniz varken diğer erkeklerin ilgisi hosunuza nasıl gidiyorsa öyle
Şahsen benim gitmiyo rahatsızlık veriyor aksine
ozaman sana teşekkür ederim Zeynep umarım karşına düzgün birisi cikar
sevgilim varken başka kıza bakarsam çok acayip şeyler olayım
Pardon erkek mi dedin.
merak ettiğim bir şey yoktur. sadece anlaşılması çok güç olan varlıklar olduğunu düşünüyorum.
Meraklı biri değilim adam gibi adamla yaşar görürüm herşeyi..
yok öyle biri
Erkekler kızın kilosunu, kızlar erkeğin cüzdan ağırlıpını merak eder 😄
yaşadıkları cinsel ilişkileri arkadaş ortamında anlatıyorlar mı?
Eskileriyse evet. Yenileri hayır. Ve gayet açık bir sözle. :(
Ben onlar gibi değilim bu arada.
oooooo bir sürü şey var. mesela sizin muhabbetleriniz hep kadınlar uzerinemi dönüyor
yook daha neler dunya sizden ibaret degil be ceylan
aaaa hayret 🙄
Yooo yooo kesinlikle sen olayı yanlış anlamışsın kandırmışlar seni 😃
kandirilmakla ne alakası var @İstanbulbey
Mecazi elbette 😀
Ama zannediyorlar ki bu bayanlar 😀 erkeklerin dünyası kadınlar etrafında dönüyor 😀Oysa yok öyle birşey
He bizim icin önemli misiniz
Yahu siz olmasanız bir yudum suda içemeyiz biz orası ayrı 😀
ama erkekler bizden daha dedikoducu bu da bir gerçek 😉
biz olmadak siz birer hiçsiniz @İstanbulbey 😄😉
Ya yok o bir şehir efsanesi 😁😁😁
hiç sanmıyorum 😂😂😂
Erkeğin o. pusu falan diye deyimler de var ama dedim ya efsane efsane 😁😁
Erkek dedikodudan öte durum tespiti yapar 😀
Kesinlikle katılıyorum ama bu durum sizin içinde geçerli değil mi 😁
erkeğin o... sun gerçek ama bence
ve durum tespitleriniz neler oluyor belli hiç hoş değil 😏
Aaaa neler oluyormus 😀
Neymiş o hoş olmayan nahoş seyler 😁
siz genelde yaşadığınız cinselliklerinizi anlatiyorsunuz galiba dimi
Bak bir konuda açık konuşalım
Siz anlatmıyor musunuz 🤗🤗
Uyudun mu yaa
biz kadınlar özel seylerimizi anlatmayiz
Yanı şimdi 3-5 kız bir araya geldiniz hiç mi anlatmazsınız benim ki şöyle böyle falan diye.. ki erkekler bu konulara hiç girmeyiz.. kıskanmak denen bir olgu var daa 😃😃
Şu bir gerçek ki nefis taşıyan her insan icin mümkündür güzelim dedikodu yapması 😃
Konuyu nasılda buraya bağladım be 😁😁
valla bravo 😄😄😄😄😄
Kafa bulma kız 😀
Sen uyumuyor musun bakım 😃
Nasıl bu kadar duygusuz olabiliyor bu erkekler mesela?
Iyisine denk gelmemissin
@İbrahim1660 hiç mi iyi olmaz?
Şiirler Okuduğumuz kadın bıraktı bizi ee o zaman
@YoungCreww hakedene hakettiği değeri vermedikki hiçbir zaman
Sans nasip kismet guzelim
@İbrahim1660 kader..
Tanisalimmi? Arkadasa muhabetw ihtiyacim var
Erkekler kadınlar kadar duygu yüklü değil çünkü. Ama gerçekten seversek kızlardan daha duygu yüklü olabiliyoruz.
Aslında iki farklı insan var. Fıtratlarımoz ve yaşam tarzlarımız ayrı olduğu için bize normal gelen size gattar gelebilirmi?
Boşver berkide Kocaman Bir Oyuncak ayı almadığımız İçin Yanlızızdır
Erkekten erkeğe değişiyor bu işte. Ben mesela aşırı duygusal yüklüyüm ama gel gör ki bazıları değil.
şairlerin çoğu erkek...
Aralarındaki "kahkaha" atmalarına sebep olan konuşmaları merak ediyorum
Kızlar genelde zaten kahkaha atarlar
@Sevgi35-35 durduk yere mi
Ya biz zaten genelde hep güleriz o yüzden kızlarda çok tebessüm göremez sin
@Sevgi35-35 Sebebini merak ettim bende.
Genel Ya herşeye gülüyoruz olur olmadık maksat mutluluk
@Sevgi35-35 enteresan :D
Ewet
@Sevgi35-35 o an patlatılan esprinin kalitesine göre ama çok kahkaha iyi değil her kız atmaz :)
Gerçekten bir kadına sadık kalabilirlermi aldatmadan
neden olmasın ayrıyetten bende aynı soruyu kızlara sormak isterdim
Tabiki kalabilirler
Güçlü bir sevgi bağıyla neden olmasın? :)
Gerçekten seversek aldatmayız tabiki.
Hemde varya mıhlanır kalırlar ama her erkek için değil
Kadın dediğin erkeği hem vezir yapar hemde rezil. Sen erkeğini vezir yaparsan erkekde ölene kadar sana sadık olur.
@hikmet0858 helal olsun hocam bu yorum en iyi yorum seçilmelidir bence...
@IyodoKagenshe Eyvallah kardeşim.
@hikmet0858 önemli değil yorum güzel ise tebrik etmek lazım 😊
kaldık ta ne oldu orta da kaldık kendisi sevmedi
Hayır beni dediğiniz gibi seven olmadı hepsi gitti kimi aldattı kimi sıktığımı söyledi bende bıraktım o işleri @victor77
bunları bizi beğenmeyenlere okutacan
ben senin neyini sevim dedi son sözü halbuki gözleri müebbet etti gözlerimi or da kaldım
sana bir şey söyliyim odunum ama bir tek o kız için yanarım o vefasız için
İşte senin gibiler çok az
İşte gerçekten sevemk te kötü kullanılıyorsun hani seviyorsun ya ondan
Valla pek bir şey yok elleşmeyince normal insanlar kurcalamamak gerek.
Erkekler kendi aralarında ne konuşurlar?
7 ya da 52 saniyede bir cinsellik düşündükleri doğru mu?
Sıradan bir Türk erkeğinin ömrü boyunca kaç sevgilisi olur?
Bunları yazarken bile çok tahrik oldum şimdi :D buna nasıl inanıyorsunuz, bilmiyorum ama duygularımızı, hormonlarımızı tamamen salmıyoruz. Herkes nasıl yaşıyorsa biz de öyle yaşıyoruz ve hep düşünmüyoruz.
O da size bağlı bir durum.
Anormal durumlar, siyaset, arabalar, karı kız vb.
Saniyesini bilmem ama sürekli cinsellik aklımızdan geçmiyor değil.
Kişiye göre değişir 5 falan olsa gerek
Çok basit. Cüzdanı dolgun mu? İyi bir işi var mı? Takılsak nerelere götürebilir? Arabası varmı?
Bunlar gerisi boş muhabbetler.
Erkeklerin kadınlarda en çok merak etttiği şey cinselliktir başka da bir konuda meragi olan erkek zaten olayı aşmıştır
Neden hayatlarının merkezine cinselliği koyuyorlar?
Çünkü çoğu beyinsiz.
Çünkü cinsellik zaten insanin hayatında olmasi gereken bişey biyolojik ve doğal bir ihtiyaç.. Müslüman toplumda kadın kendini bastırır ama isteklidir kendini sevismeyerek namuslu göstermeye çalışır
@Reddevil_ Bence kullanıp bir kenara atılmaktan bahsediyor.
@Reddevil_ cinselliğin olmaması gerektiğini söylemedim farkındaysanız. Sadece neden hayatın merkezinde cinselliği görüyorlar sorum bu.
toplum baskısından dolayı cinselliğe aç bir ülkeyiz çünkü kadınlar toplum baskısından dolayı erkekler de kadın bulamadıgndan dolayı.. Yasak olan her zaman çekici gelir çünkü
Pek bilmiyorum doğrusu.. Ben hayatımda hiç bir zaman cinselliği merkeze almadım. Ama alan çok tanıdım. Eskiden arkadaşlarım gelip en basitinden "şu kızı s. kmek istiyorum" derdi. Sorunları ne anlamıyorum gerçekten.
Aslında konu cinsellik değil siz öyle alğılıyorsunuz
@papyon16 nasıl?
biraz öyle oluyor. Adam sevişmek isteyince hemen beni kullanıcak mi bilmemne tripleri kadınların genelinde..
Bu bir gercektir sadece ve sadece muhabbet olsun diye bu tarz konulardan konuşlar. Bu konu hakkında daha birsürü seyde var bu birtanesi
Sanırım dediğimi anlamamışsınız. Cinselliğe karşı değilim hayatın ve insanlığın soyunun devamı için gerekli bir ihtiyaç. Buna katılıyorum.
Benim karşı olduğum nokta cinsellik insanın özelidir özelinde kalmalı bunu her yere yaymaya ne gerek var ve neden sadece bu düşünülüyor.
Hayatta cinsellikten çok daha önemli şeyler olduğunu düşünüyorum.
Erkekler her olaya yüzeysel bakar önemli gördüğü konuşarda derine iner Ve cinsellik en yüzelsel olanı erkek için. Yoksa bizlerde başka şeylerle uğrasıyoruz düşünüyoruz hakveriyorum ama sana
Bu dediğiniz karakter meselesi cahil insanların yaptığı bişey genelleme yapmak doğru değil bu konuda
Yarın sana mesaj atıcam çok güzel bir sekilde sana bunu anlatıcam
Napak evlenip çocuk yapma cagimizda okul bitircez diye urasiyoruz aklimizin cinsellikle dolu olması normal hepsi hormonal az empati kur
@Reddevil_ sanırım dediğiniz gibi olay cahillikle alakalı. Uğraşacak düşünecek bir şey bulamadıklarından hayat öyleleri için cinsellikten ibaret.
@ShyHandsome hormonlara lafım yok :D
Bunu düşünmeniz de çok normal. Baştan beri bilmem kaçıncı kere söyledim yine söyleyeyim, cinselliğe karşı değilim hayatın bir gerekliliği ama erkeklerin bundan daha önemli bir şey yokmuş gibi düşünmeleri gereksiz.
Cnsl olrk hoşlandgnz birine neden seni seviyorum dersiniz?
Hiç bir zaman demedim demem de Seviyorum demek bu kadar basit değil ki ya. sevgi de emek vardır paylaşım vardır kendinden önce o vardır oysaki cinsel olarak hoşlandığın birine sadece bedensel yaklaşım olunup geçirdiğin o an ki zevkli ve güzel vakit için hoş ve tatlı muhabbetler edersin
Hayrdaha bişe yasamadık ama seni seviyorm dio hoşlantı mı cnsl dürtü mü anlamadım
Ne kadardır berabersiniz ya da takılıyorsunuz önemli olan bu çunku bir insan hemen sevemez hoşlanır, alışır, bağımlılık yapar ama birden sevemez bir insan birde gerçekten ortak noktanız varsa, paylaşımlarınızdan mutlu oluyorsanız, birbirinizi görmeden duymadan yapamıyorsanız, ve ruhumun ikizini buldum diyebiliyorsa işte bunlar sevgiyi gösteren en önemli şeyler
Bir erkek ile sevgili iken kızların içinde hep bir merak vardır acaba benden önce biri ile birlikte oldumu? Diye ne yazık ki bunu hiçbir zaman ögrenemezler ta ki erkek gerçekten dürüst birisi ise. . :)
Bence bu merak edilmemeli sonuçta birlikte olduysa senden önce olmuş ve senden önce ne yaşadıysa umrunda olmamalı önemli olan senden sonra neler yaptığı. 😏☺️
@Esra0720 işte biz kızlar öyle düşünmüyoruz :)
Zaten duygu olmadan hiç birsey olamaz ki arkadaşım
Sevgiliniz Başkan erkeklerle sadece muhabbet etse bile kıskanır mısınız ,? Yani sorun çıkarmak falan demiyorum içten içe rahatsız olur musunuz
evet.. anlamsız ama bazen rahatsız oluyorum
Başka erkeklerle *
Hoşlanmam kıskanırım ve elbette rahatsız olurum. Kısıtlı bir hayatı olabilir benmleyken. Belki özendiği hayatı veremem ama yanımda oldukça hayatına özenirler hayatına. Ben boyleyim. Diğerlerini bilmem
Bu kişiden kişiye değişmekle birlikte ben kıskanırım...
Merak ediyorum da her erkek aldatır genlerinde var sözü doğru mu
Tamamen yanlış bir bilgi. Aldatmak, gene işleyemez.
işler hocam işler yalan dolan işliyorda bumu işlemicek ama asıl önemli olan kalbidir. kalbi kaşarlaşmış ise her boka beklenir kız içinde erkek içinde geçerlidir bence
@IyodoKagenshe yani aldatmayan vardır bence karısından her konuda memnunsa aldatmaz diye düşünüyorum
okadar dar görüşlü olamayın insan evladı aç gözlüdür hangi kıyafetin çirkin eksik hangi ayakkabın kötü ama daha iyisini istersin insanların doğası bu mükemmeli aramak ve sahip olmak etrafın bunun örnekleri ile dolu
ama aldatmayan illaki vardır yalnış anlaşılmasın lütfen allah beni aldatmak gibi bir hataya düşürmez inşallah
@IyodoKagenshe evet ama aldatmayan da var ve hanımları sürekli azarlıyor bağırıp çağırıyor. Zaten hep iyi insanlar kaybeder
@IyodoKagenshe küçücük bir çocuk, ırkçılığı bilir mi? Bilemez. Çünkü gene işlemez bu tür şeyler. Bizim genimiz, maymun değil ki öğrendikçe genimiz evrilsin. Çocuklar da yalan söylemeyi bilmez, sonradan öğrenir. Biz her şeyi sonradan öğreniyoruz ve hep öyle olacak.
@Gpedit sevindirdi :)
Kız arkadasım benden ayrılırken bana söylediği bir sözde şu oldu
Belki beni aldatsaydın Seni kısnırdım bağlanırdım
Net bir şekilde yanlış. Erkek adam sevdimmi tam sever, yeterki karşı tarafta onu tam sevsin.
Ömür boyu birine sadık kalabilen var mı merak ediyorum
Oo eskidendi
Klasik bir şey söyleyecem karakter meselesi, ayrıca kadının aldatışı ile erkeğin aldatışı da farklı psikolojik çeşitlilikler gösteriyor bunu da belirtmek gerek
O zihniyetten tiksiniyorum net.
Neden kalamayalım..
vardı o aşk öldü
Boşalma anında sevdiğiniz kızı düşünüyormusun veya mast yaparken en çok merak ettiğim bu lütfen cevaplarmısın 😄
Kimse sevdiği kızı mast sırasında düşünmez bunu unutma 😏😏
Ya boşalırken
Seven erkek cinsellik konuşmak istermi sevişmek istermi
arzuladıgımız ınsanı dusunuruz
@akrepmaviş
Nasıl yani hoşlandıginiz kızı düşünürmusunnuz
o an kı duruma psıkolojıye kıyafete ve arzuya baglı bır durum bu
Hayır sevdiğimiz kızı düşünmüyoruz o esnada.
@GüzelKardeşim eyw kanka
Sevdiğimiz kızı mast yaparken düşünmeyiz. Hatta onunla sevişmeye bile kıyamayız canını acıtırım korkusuyla. Gerek mast anında gerek boşalırken..
@Fth37 bana bir erkek cinsel ilişki olmadan sevgililik olmaz dedi
Hayır düşünmez. Sadece duşunmesi gerektiği şeyi hoşuna giden şeyi düşünür
Cevap gayet basit: seninle sevişmek için, farklı kızlarla birlikte olmak için soyluyor bunu. Seviştikten sonra terk edicek seni. Şart değil yani sevişmek.
her erkek istisnasiz kendine asilan akraba kari kiz uzak yakin yenge vs ben yaticam senle diyen her kadinla yatar olmaz diyen erkek varmisrid
Sacmalama herkesi genelleme reddettiklerimi anlatsam inanmazsin...
Çoğu diyelim
Tamam oldu simdi... iyi eglenceler...
Erkeğin kadın görmemişinden uzak dur derler ;)
Herkesi aynı kefeye koymayalım...
Sapıklık ve sapkınlık işte.. Ben onlardan biri değilim.
kadin görmemek deilde erkekler hep hazirda olduğu icin
Neden kendilerinde cinsel yaşamı normal goruyorlarken kadinlarin cinseligi yasamalarini normal gormuyolar?
nasıl yani tabikide yaşıcaksınız en doğal hakkınız afedersin ama tabikide aldatmak felan değil birde bakir bir bayan arayan bakir bir erkeğe bu soruyu sormuyorsundur inşallah
O duyguyu bilmedikleri için. Bir kız olarak sizlerin ne hissettiğini bilemeyiz bu yüzden zaten kadınlar erkeklerin seks figüranı olarak. Dile getirmelerinin sebebi
Belkide bir erkek tarafından yeterince tatmin olmadın, kullanılıp bir kenara atıldın. Eğer doğru anladıysam erkeklerin çoğu kesimi o kafaya çalışıyor. Del, geç, değiştir, del, geç, değiştir. Bu döngü devam ediyor onlar için. Fakat kadınları hiç düşünmüyorlar. Onlarında tatmin olması gerektiğini düşünmüyorlar. Benim aksime tabi.
Kizlarin aralarindaki ozel muhabbetleri merak ediyorum
Kizlar ve erkekler arkadas olabilir mi? Yani arkadas olmak icin sevgili olma hayali kurmamalari gerekiyor bu munkun mu?
Olamazlar.. aralarındaki bağ arttıkça aşık olurlar. Hiç denk gelmedim ama hoşlantı olabiliyor zamanla
Evet mümkün fakat çok az bir kesim senin gibi düşünüyor. Ben senin gibi düşünüyorum mesela. Sayımız az gerçekten..
@banabirisimgerekli ben de oyle düşünüyorum. Az da olsa var yani bizden
O zaman neden haremlik selamlik meselesine inanmalari gerektigi ortada. Bir erkek ve bir kiz odada tek basina kaldiklarinda erkek neden utanmaya basliyor? Cunku aklina farkli seyler geliyor dogru mu?
Ateş ile barut sence arkadaş olabilirmi?
Anlamıyorsunuz değil mi? Ayetayetgirkalbime burada arkadaşlıktan bahsetmiş. En azından bu kadarını da yapamıyor musunuz? Ben arkadaş olarak kalabilirim.
Bak şöyle açıklayayım. Bir kadın ve bir erkek bir süredir arkadaşlar. Evet yakınlaşma olur ama sevgili açısından değil. Daha çok kafa yapısından. Yani nasıl desem... Kadının erkeğe bir gölge olduğunu düşün. Sen bu gölgeye karşı sevgili hisseder misin? Erkekte kadına gölge olsun diyelim. Bu gölgeler her şeyi paylaşabilirler. Hayat hakkında neler hissettiklerinden tut hangi ünlüyü sevdiklerine kadar. Ve işte tam bu noktada yanılıyorsun. Bu noktada kadınla sevgili olup olmamak senin elinde. Ben arkadaş derim sen sevgili. Bu dahada ilerledikçe birlikte bira içerler, dertleşirler. En sevdikleri ünlünün konserine bile gidebilir bu arkadaşlar. Arkadaş diyorum farkındaysanız? Değil mi? Onu sevgili olarak görüp görmemek tamamen size kalmış olay. Ha ben görüyor muyum? Kesinlikle hayır!
@banabirisimgerekli iste ben buna malesef inanamiyorum. Sevgili olnak bu isin gorunen tarafi bide beyninden onu arkadasliktan daha ote hayal ediyorsan? Sen dusuncelerine hakim olabilir misin?
güzel bir soru teşekkürler tabiki olur bir çok bayan arkadaşım var ve gerçekten güzel sohbetler ve iyi zaman geçiriyoruz ne onlar nede bende yavsama oluyor yapması zor ama olunca iyi oluyor :)
@Ayetayetgirkalbime Kesinlikle hakim olurum. Arkadaştan bahsediyoruz. Bakın, bir kadınla konsere gitmeyi veya bira içip dertleşmeyi ancak kafası cinselliğe çalışanlar sevgili olarak görür. İşte ben onlardan biri değilim İkisini de ayrıt edebiliyorum.
Zaten kafası cinselliğe çalısanlar yüzünden kaybolmadı mı "kız arkadaş" anlamı? bugünlerde herkes sevgili gözüyle bakıyor farkındamısınız? kız arkadaş? arkadaş? kız? ARKADAŞ?
@banabirisimgerekli iste bir "hakimiyet" soz konusu. Aklina biseyler geliyor ve sen ona hakim olmaya calisiyorsun. Beynin sana yalan soyluyor halbu ki. Sen erkeksin ve yalniz kaldiginizda mesela aklina ilk gelen o sey olucak. Bu yuzden kendini kandirma
@Ayetayetgirkalbime Seni anlıyorum ve hoş karşılıyorum.. Herhalde bende kadın olsam o kadar gördüğüm erkeğin kesinlikle umutsuz vaka olduğuna inanırdım.. Peki bir şey sormak istiyorum. Sen erkek kardeşini hayal eder miydin? Sadece birazcık empati kur lütfen. Anlamaya çalış. Sen erkek kardeşini nasıl görüyorsan arkadaşta aynı onun gibidir.. Erkeklerin sana arkadaşlık konusunda bu tür düşünceleri verdiği için onların adına ben özür dilerim.. Sanırım benim gibi düşünen kimse yok.. %99.99 olan kesim sevgili olarak düşünüyor. Aferim size. Bu arada beyinle ilgili sorunu cevaplayayım, hayır aklıma gelen o olmayacak. Bunu ancak mastürbasyon bağımlısı bir erkek veya kafası anca cinselliğe çalışan erkek bu şekilde görecektir. Ne dersem deyim seni buna inandıramayacağımı biliyorum.. Benim açımdan arkadaşla konsere de gidilir lunaparka da. Bunun kadını erkeği yoktur. Arkadaşlık kavramı son yıllarda anlamını yitirdi maalesef.
Sevgiliyle cinsel ilişkiye girersin, öpersin, dizinde uyutursun, ellenmeyecek yerlerini elletirsin.
Arkadaşla sadece takılırsın gezersin tozarsın. Ha sarılma olayına değinmek isterim. Ben şahsen gördüğüm herkese sarılırım. Çünkü bu bir sevgi göstergesi.. Arkadaşın sarılması farklıdır sevgilinin sarılması farklıdır. Gerçekten daha ne kadar açık anlatabilirim bilmiyorum doğrusu. Benim için arkadaş, arkadaş olarak kalır. Arkadaşını çıplak veya onunla sevişirken düşünen sadece şerefsizdir. Erkeklerin kafası cinselliğe basabiliyor olabilir ama hepsi aynı değil. Mesela ben aşırı duygusal biriyim ve sık sık ağlarım..
Erkek çok sevdiği kızda bile cinsel durumlar katabilir mi? Öpüşme okşama vs...
Evet katar
Ne kadar ileri gidebilir? Bu çok açıkuçlu bir cevap oldu
Bana göre sevişmek sevmekten gelir zaten. Yine bana göre en cok sevdiği kızla bunları yasamak zevk verir. Aklına gelebileceği kadar ileri gidebilir yani
aynen zamanla oluyor
Zaten sevdiği insana karşı böyle hisseder.
Bence normal olanı o insan sevmediğini arzulayanaz ki
Yalnız ben sevdiğim kızan dokunamayacak kadar seviyorum yalnız
@VİCTOR77 dogrudur bro oyle :)
Begendikleri kadin nasil bir kadindir? Huydan baslayalim lutfen😊
fazla trip atmasın yeter :D
@Yesilgöz28 Hadi amaaa bu kadar mi sadece?😄
bu olmasin ben digerlerini fazla takılmam harbi bak tripler çookkk acı veriyo :D
trip atmadan olmaz kabul ediyorum ama fazla ileri gidilmese iyi olcak bence :D
@Yesilgöz28 Tamam trip yok baska😊
düşünceli ve tarşmalarda iletişimle çözümlerlerse daha iyi olur sanki (herkez böyle demiyorum) :)
@Yesilgöz28 Anlamadimmm😊
tartıştıkları zaman yani yanlıs bir şey yaptığımız zaman bir mantkli acıklamasını dinleseler süper olur ayni sekilde bizde :)
@Yesilgöz28 Hmm anladim ben genelde dinlemeden karar vermem zaten bir seyde. Eger baktim sacmaliyo zaten daha cok hosuma gider onumde kivranmasi😄
degişikmiş ama güzel taktik :)
@Yesilgöz28 😊😊
sende ögrencisin galiba :D
@Yesilgöz28 Aynen sende mi?😊
son bir bütüm kaldı sonra emekli oluyorum Allahin izniyle :D
@Yesilgöz28 Oh mis😄
bakcaz artk mis olup olmadigina :D
sen üniversitemi
@Yesilgöz28 Aynen bende uni😊
Bence kesinlikle evde pineklemelisin😄
pineklemek bana göre degil ya :) hayaller olmasa dedigin güzelde :D
@Yesilgöz28 Ah umut kaynagin var daha ne olsun😄
seni yok gibi sanki :D
@Yesilgöz28 Yani yok nefes al nefes ver bu kadar😊
ama olmaz ki böyle :)
okudugun bölümlede alakasi da olabilir :D
@Yesilgöz28 Yok be bicir bicir sinif ogretmenligi😄😅
oooo dünyanı en güzel bölümlerinden biri bana göre cünkü hep genc kalıyorsun :)
@Yesilgöz28 Aynen bir bakima oyle tabi. bir cocugun en buyuk sansi iyi bir egitimciye sahip olmasidir. Bunu hep goz onunde bulundururum tabiki😊
sen anladigim kadariyla sadece ögretmen degil hem arkadas hem annelik yeri geldiginde sert displinli egitimci olcagina inandım şu an o cümleyi sınıf ögretmeni okuyanlardan cok az duydum diye bilirim :)
@Yesilgöz28 bir ogretmen bunun farkinda degilse zaten bos yere devam ediyor demektir. Benim ilk okuldaki hocam cok iyiydi mesela
Sonra degisti daha disiplinlisi geldi o temelimizi daha da saglamlastirdi mesela
Ama unutmadigim bir sey var ilkinin sefkati ikincisinin disiplini
Ve bu ikisi bir arada olsaydi o temeli dusunemiyorum yani mukemmel olurdu
Bende boyle olmaya calisiyorum
Inan cocuklar aileden gormedigi egitimi ogretmenlerinden ogreniyo bazen
Aileler yeteri kadar bilincli degil ve ben bu bilincin gelismesini istiyorum
Ne kadar ogrenci o kadar benden bir parca ayni zamanda😊
her okuyan ögrencininde senin gibi dikkatli tespitler yapmasini isterim. bak şimdi ülke zaten böyle düşünmekle gelişir herkez hatasız olamaz onun icin gördügümüz eksikleri bizlerin düzeltmesi gerek diye düşünüyorum. Bu arada yürekten tebrik ediyorum :)
@Yesilgöz28 Tesekkur ederimm🙈😊
Aynen ulkenin gelismesi icin birinin boyle yapacaksin demesi lazim😊
düşünceli ve mantıklı yaşayan insan en güzel yaşayandır bence :)
@Yesilgöz28 Aynen ben mesela cok karsilasiyorum hic dusunen yok. Ya bir ben neyim de kimim de ne yapabilirim de niye yasiyorum bu topluma katkim ne de
Varsa yoksa sevgilim soyle dedi ne desem boyle yapti ne yapsam
Gidiyo o onu aldatiyo bu buna ihanet ediye su suna hakaret ediyo
Gelde bu insanlardan bir sey bekle😄
demek ki sadece ben oyle düşünmüyormuşum :)
@Yesilgöz28 Sende boyke dusunuyosan ne mutlu gercekten😊
sen cevrendekileri aldirma dogru ve güzel dusunuyorsun devam etmeni diliyorum Allahtan :)
artk öyle bos insanla arkadaslk kurmamaya dikkat ediyorum yok oyle önumuze geleni hayatima almamayi ogrendik ya :)
@Yesilgöz28 Insallah insallah😊
@Yesilgöz28 Aynen bir sure sonra bakiyosun zaten diyosun ki e benim ihtiyacim yokmus ki bunlara niye vaktimi bos gecirmisim
Tabi bu yasanmadanda oyle diyemiyo insan😄
aynen kim dedi bilmiyorum ama En güzel tecrübe yaşayarakdır demiş cok da digru demis :)
uyudun mu ögretmenim :D
@Yesilgöz28 Kucuk bir isim vardi😊
Aynen kim demisse dogru demis ama ben yine de anlatilanlara kulagimi dort acar kendim yasamis gibi ders cikarmaya bakarim genelde😊
tabi ki de ama yasayarak ders cikarmak cok güzel :)
instagrm kullaniyormusun :)
@Yesilgöz28 Evet ama sık girmiyorum oyle😊
mubbetin güzel ya burda kalmasini istemem :)
@Yesilgöz28 Buradan atayim ben sana mesaj o zaman?
at bakayim nasl oluyomus hic denemedim burdan :)
Erkeklerin aşık olma noktası nedir? bir kadın ne yaparsa o erkek ona kitlenir?
Kişiye beklentiye göre değişir , ne diyelim buna. Kimi sevgi ister kimi çok sıkı dost gibi ilişki ister, kimi için cinsellik fizik ön plandadır
@Tam1Psycho
Burdan ne çıkarmalıyım?
@Tam1Psycho cevap yazmaya çalıştım, bilgisayarımda virüs var sanırım sayfa yenilemesi yapınca mesajı bilgisayar kendi gönderdi. bir gönderme yok yani
Peki o zaman , mesajınız? 😊
@Tam1Psycho bir erkek ne isterse istesin bayan isterse onu kendisine aşık eder, işte o yöntemi sordum işte
Öyle bir dünya yok 😊
kriterlerine uymandan da etkilene bilir bir çok farklı nedenler var kesin bir sey diyemeyiz
@Tam1Psycho inançdünyası var.
Yanlış şeye inanmak sizi kör ve köle eder. Stalklaraınız zayıf yönlerini bulup onların üstüne gidersiniz kadınsı yanınızı çıkartıp heycanlı şeylere baş vurursanız onunda biraz cinselliğe düşkünlüğü varsa.. Ama yoksa hiç bir şey yapamazsınız. Ve taklit yaptığınız için siz siz olmazsınız aslında da o sizi hiç kabul etmiş olmaz.
@Tam1Psycho O senin düşüncen ! olumsuza doğru küreği ısrarla çekmeye çalışıyosun farkında mısın? karşında ahbabın yok.
Soru sordunuz görüşümü paylaştım. Realist düşünce diye bir şey vardır.. Şahısların kararlarından üstün olan gerçekler gibi
@Tam1Psycho tamam özür dilerim sizden? ahbapla alakası yok gayet saygılı cevap verdiniz.
Daha söyleye bilecek birşeyim yok, iyi sabahlar dilerim size..
Bu her erkekte farlıdır ama tutku ve bağlılık
Penisleri agirmi. s yuruyunce nasil hissediyor lar veya tuvaletlerini yaparken
varlığını belli ediyor aman aman bir ağırlığı yok
çişimi tutup yapınca rahatlama hissi güzel oluyor
Yok be taşıdıkça alışıyorsun 😁
Sizin memelerden daha hafif diye bilirim siz daha çok zahmet çekiyorsunuz.
dışarda penisin ereksiyon olma durumu olduğu halde neden ısrarla dar pantolon giyerler?
bu daha hoslarina gider
gormeyi istediginizi dusunurler
oyle mi peki
oranın belli olmasını seven kişi bence edebsizdr
yani bencede
hayır ne görücem? Neden istym benim hayatımdaki kişi belldie olmasa bile orasına bakmam bana brsey kazandırmaz ona da kazandırmaz
bir insanı orasına bakarak hayatıma Almam
ayrıca sokak cinsel kimliği belli eden her değil şahsiyeti belli eden yer olmalı
Benim gitmez çünkü pantolonla işim bitince resmen sucuklu yumurta gibi buluyorum. Bir daha mı skin jeans? Asla :D
afferin kiz sana
o nasıl oluyor sucuklu yumurta anlamadım 😉
altta yumurta var ya
ustekinede sucuk diyor iste mal
evet anlıyorum da rahatsız oluyor musun peki dar giynce.
Önceden hissetmiyorsun fakat çıkardığında birazcık acıyabiliyor. Benim açımdan yani diğerlerini bilemem.
bana mi diyon ona mi
bende dar giydigim oluyor ama ereksiyon olmasindan kaciniyorum
Mertcan ben seninle konuşuyorum sanıyorum araya birisi girmiş. Yorum yapan kişiye diyorum
bana demiyon yani
seninle konuştuğumu sanıyordum sana da diyorum bana yorum yapan kişiye de diyorum
ben penisimi bacagimin yanina dogru yatiyirum ereksiyona gecsede belli olmuyor fazla
kendiliginden kalkma durumu sence normal mi
anladım
sana soru sorabilir miyim
sor bakalım
İstediği kadar bol giysin min 15 santim penisi saklamak kolay değil
sence 15 cm yeterli mi bir kiz icin geçen kiz en az 20 dedi psikolojimi bozdu
yeterlidir önemli olan kadında duygudur. Ve işlevi önemlidir
büyük olmasi çoğu zaman kadına zevk değil acı verir
Önemli olan c noktasına uygulanan basıc
10 cm büyükse penisin bildikten sonraişi gercekten sorun yok kardeşim 20 cm dediğine bak ma. Hepsini alacak sanki içine
küçük penis de zevk verir. Ayrıca kadında zevk alınan yerler on kısımlardir. Buyuk olmasına gerek yoktur. buyukluk meselesi pskolojktr
hic cinsel deneyimin oldu mu
papyon abi teselli icin sagol
bütün soruların cevabını alamazsın bu seni ilgilendirmez küçük 😊
yani olduysa kac cmydi kucukse zevk verdi mi diye soruyorum
kucuk dedin yasima mi dedin yoksa penise mi
Cınsellik duygu ve arzu olmadığı sürece güzel değil
yaşına
yani standartlara gore penis boyum iyi mi
papyon abi sencw
boyutu çok önemli değil işlevi önemlidir yani çabuk bbosalmama vs ayrıca on sevişme ayrıca duygusallık. Bu yüzden sevdgn kadını ara
Kardeşim penisin bir standartı yok boyut gercekten önemli değil Söle örnek vereyim sana. Araba alıcaksın dimi senin için ilk önem verdiğin nedir motor dimi Sonrasında sanruf celik jant falan takarsın bunun gibi düşün
8 dk suruyor bosalmam normal mi
anladim papyon abi
Oda senin elinde Aslında neyse kızı rahatsız etmeyelim iyi geceler
iyi geceler
Erkeklerin dedikodu yapması... ya neyin dedikodusunu yapıyolar acaba -bugünn okulda ne oldu Hasannn...
+ayy ne oldu Ali çabuk anlat meraktan patlayacam... 😂
Kanka @PİREMsesGirl nickinde bir kız gördüm öfff çok güzeldi şeklinde olabilir mesela. Dedikodu mekanizmalarımızın farkını da ortaya koydum bu arada (nickini yazmak çok zordu kankama uzun uzun yazmazdım 😀)
@Siireasik1234 ahaha 😁 sohbetler iyiyms artk ne diyeym ogrenmis oldum 😂
Kızlar 100 dedikodu yapıyorsa biz 1-2 tane anca.
@GüzelKardeşim malesef bu bir gercek ki biz kizlar cok dedikodu yapariz ama arastirmalara gore erkekler kadinlara gore daha cok dedikodu yaparms bu bna da ilginc geldi ama oyle bisi duymustum ben
Bilmiyorum ki araştırma yapılan milletle alakalıdır belki. Biz de yapıyoruz doğru da az.
Kadından beter dedikodu yapan tipler var elbette onlar ortalamayı yükseltiyordur :D bu arada @PİREMsesGirl ben de malatyalıyım :)
@Siireasik1234 gerçekten mii... ? Neresinden
Yeşilyurt sen? Ayrıca hemşeri olarak bir takipleşsek fena olmaz :D
@Siireasik1234 ben Battalgazi ama yeşilyurtta okuyorum
Teşekkürler takibin için, mesaj özelliğim gelirse muhabbet ederiz eğer müsait olursan :)
@Siireasik1234 sende sagol peki olur
Ya bu 2 xper e geçmek zor gibi, baya zaman alacak sosyal medya hesabın var mı acaba?
@Siireasik1234 var da buraya yazmak... 😒😂
Neyse insta yellowparadise38 tkiplesblrz hgjf
@PİREMsesGirl küçüksün baya ya :(
kadinlarin bir cümledeki tek bir kelimeden 5, bilemedin 4 farkli anlam neden çıkartırlar?
Çünkü o kadar çok anlamı vardır. Dağarcık meselesi :)
@Nazendekrkl tamam dağarcık kelimesine eyvallah farklı anlamları olan bir kelime. ben detaycı yapımızı vurgu yapmak istedim aslında. soylediklerimiz den bir çok anlam cikartiyorsunuz. ne demek istiyorsun sorularının çokca sorulan ben olarak benim fikirimim bu
İlişkide ruhsal boyut önemli mi sizin için? Maneviyat?
Senin icin onemlimi
@İbrahim1660 elbette. Asıl amacı o olmalı zaten.
:)) ozaman bizim icinde onemli biz erkekler boyle seylere s*x doyamayiz
Evet önemli.
@banabirisimgerekli dinlemeyi seviyorlar mı? En önemlisi anlatmayı. Günlük, dünya ile ilgili olan olaylar değil kendi kafamızın içinde dönen şeyler hakkında?
Ben severim mesela
Fakat diğerlerini bilemem
Herkes çapına ve geometrik zihni yapısına göre yaşıyor bunun merak edilecek neyi var ki anlamadım.
Erkekler öpüştüğü seviştiği sırada ogazm olmamayı kendisi sağlayabilir mi? Sırf karşısındakine zarar vermemek için kendini tutabilir mi?
kendi ımkanlarıyla hayır :D
hayatından cok kız gectıyse tutabılır ama türkiyede bu söz konusu olamaz :)
O çok zor bir yere kadar tutabilir.
Sevgilisiyle öpüşmek çok mu önemlidir bir erkek için
Neden ister
Aslında çkk önemli değil daha cok. Seninle birlikte olma amacı
@papyon16 hadi ya
@papyon16 nasıl önemli değil erkek değilmisin
Kardeş ben Namus gözüyle baktığım kızı nasıp helal olmadan öpüp kolarım. Siradan manita değil
@Splashmaxx
@papyon16
Ben anlamadım şimdi
Boşver knk önemsiz. Herkezin kendi düşüncesi
@papyon16 pekiii
@papyon16 Namus nasıl birşey kardeş öpüp kokladığın namus olamaz mı?
Gerçekten çok kolay sorular gördüm. Bende sizi kadın sanırdım :D
bir kizda neyi seviyolar. Guzellik diyemicem gorsem iyk diyecem tiperin pesinde kosuyolar
Belkide onun kalbini sevmiştir dış görünüşe bakmıyordur ☺️
@Melissa72827728 bu devirde disini merak etmedikletinin icini niye merak etsinler. Ilk goruste diş gorunuse bakiyolar zaten. Ne ara konusmaya gecip icine tanidili😒
@WiLmA_ bu olay biraz daha farklı sebepleri var aslında bazı kadınlar içinde geçerlidir bir önceki ilişkisinde çok yıpranmıştır yani aldatılma küçük görülme ya da anlamsız tipler yaşamıştır kişi sonra esasında aradığının dış güzellik olmadığına karar vermiştir belki huzur şefkat sadakat ya da ne biliyim yüzünü güldürecek birinin daha mutlu edeceğini düşünüp öyle hareket ediliyor. Bunun bir çok örneğine gerçek hayatta erkeklerde de kadınlardada rastlamak mümkün
Önemli olan iç güzellik huyu güzel olsun
Bizim yağdanlık kızlarımızda onu giyecek g. t nerde:)
Hiç görmediğim e deneyimlediğim için cinsel organlarını merak ediyorum. Zevklerini ve aralarında ne konuştuklarınıda
:D olum hıc +18 vıdeodamı ızlemedınm lan
Hepsi nasil oluyor da karaktersiz oluyor cok merak ediyorum 😞
Bence sen. İyi secememişsin arkadaşım
o zaman evlenmeyıde düşünmüyorsun dimi cunku tum erkekler karaktersız kendıne evlenecek bır kız bul hemen yoksa evde kalacaksın...
Bende soruyum bakıyım bir erkek 2 cambazı bir ipte nasıl oynatıyor. hiç birini düşürmeden.
Keşke bende bilsem.. Konuşan erkek mutlaka çıkacaktır.
benzer bir soruya takıldım ve uyguladim ama 3 kız vardı hepsine dürüst davrandım ve hepsi sen doğru olanı secersin zaten diyip çok kasmadilar ama yapmasam iyidi
Kızlı erkekli bir arkadaş grubu varsa o kızlar içinde akıllarından türlü türlü pislikler geçiyor mu?
Her kız hakkında geçer, hormonlar sapıtması yeterli
Kız güzelse neden olmasın 😅
1 aydır konuşuyoruz ve dudaklarını ısırırım diyor ne bu samimiyet?
Benimde kadınlar hakkında merak ettiklerim var napcaz şimdi 😁😁
seviyorsa ve karşıdakinin sevdiğini biliyorsa bunu neden belli etmez
Utanıyordur ve ondan ilk adımı bekliyordur
erkeğin sevdiği kadınla olan insel ilişkisi daha mı çok haz veriyor?
cinsel pardon
Kesinlikle evet duygu yoğun olduğu için cinsel ilişkiyide çok olumlu etkiliyor
@Catsiamm peki bir erkek bir kadınla birlikte olabilmek için türlü türlü yalanlar söyler mi? yani amacı sadece yatmaksa seviyorum der mi, hayatımla ilgileniyormuş rolü yapar mı umrunda olmasa da
Tabi ki. Ama anlamak o kadar zor değil çünkü erkek illa ki belli eder ama şu var cinsel ilişkiye hep böyle dünyanın et kötü şeyi gibi bakılıyor hiç öyle değil 2 insanın arasındaki bağı ben kuvvetlendirdiğini düşünüyordum aldatılana kadar umarım hala öyledir :D
@Catsiamm ben de kötü gözle bakmıyorum ama şöyle bir durum oluyor hatta çoğu kızda olmuştur. erkeğin amacı sadece seks oluyor ve sana olan ilgisinin sebebini hissiyat olarak yansıtıyor. kız da gördüğü ilgide dolayı o çocuğa bağlanıyor ve çocuk işini görünce puff yok oluyor. hani erkek kendini o şekilde lanse etmese de sadece seks istiyorum ilişki istemiyorum dese kız da o çocuğa bağlanmıcak zaten ya kabul eder ya kabul etme olay budur. ama çoğu kız kötü gözle baktığı için "kullanılıyorum" düşüncesine giriyor. yanlış. iki taraf da birbirini kullanmış oluyor. ama erkek de kendi istek ve arzularımı belli edersem benle öyle şeyler yaşamak istemez düşüncesine girip kızlara istediklerini alabilmek için ilgi gösteriyorlar sonra da AAAA BU KIZ DA AŞIK OLDU ya moduna giriyorlar
Güzel açıklamışsın ama yinede genelleme yapamayız azınlık demek geliyor içimden ama emin değilim azınlıkta olabilir çoğunlukla olabilir bu verdiğin örneğe emin değilim. Sen böyle birşey yaşadıysan şansın kötü gitmiş diyebilirim çünkü birebir yaşamış gibi acıklama yapmışsın
@Catsiamm yaşamadım direk anlıyorum ona göre bağlanıyorum, o yüzden kullanıp salmadı hiçbi erkek ya karşılıklı sevdik ya karşılıklı sadece zevkimize baktık. erkeklerin bu tür davranışlarını sikimsonik erkek taktiği diyorum gerçekten çok gereksiz ya çok çirkin
@yanisaysa Bu sadece erkeklik bişey değil emin olabilirsin insanların anlamadığı şu veya kadınların diyeyim bu olayın sadece erkeklere özgü olduğunu zannediyorlar öyle değil 2 taraf içinde geçerli ama haklısın çok saçma yani
@Catsiamm kadınlar zevk için erkekleri kendilerine aşık etme gibi eğilimde bulunmazlar çünkü erkekler sevse de sevmese de yapar. çoğu kız yapmıyıcağı için erkekler kandırıyor
gercekten sevecek bir erkek var mi? sorularim daha cok olcak
Olmuyor 😂
Niye erkekler sevmiyormuymuş
soruyu sorani alalim size yol gösterelim tesekurler...
Kapak😎
bunca evlilik nasil oldu saniyorsun insanlar birbirlerini sevmeseler bir omur boyu beraber yasama karari alirlar mi saniyorsun tabikide gercekten seven erkekler olur o nasil soru oyle
sonra da aldatiliyorlar falan neyse ben size yol gösterdim yazma lutfen
Sevdik te noldu kullanıldık sevmedi
Ayrildiktan sonra üzülürlermu?
Ölür
Ölmekten beter olabiliyoruz.
Eğer gercekten onu seviyorsa her anını o varmırmış gibi yaşarlar
Tabi kendi isteği ile ayrılmadıysa.