Saf ve iyi niyetliyim arkadaşlarım bunu kullaniyolar ve beni ezik görüyolar ne yapmaliyim?

Ezik görüyorlar kendimi savunamıyorum hep onlari aklıma takiyor bazen. Ders calisamiyorum hep icimde sıkıntı oluyo cekememezlik oluyo ne yapmam gerek herkes beni basit biri olarak görüyor ve her zaman eziliyorum çok iyi niyetli ve safim bu konuda yardim edermisiniz
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlari kıramiyorum ve beni kardeşim dediğim kizlarda ezik gorup kullaniyor onlarda giderse tek kalirim korkusu var kaybetme korkusu onlardabiliyor güçlenmen gerek diyorlar ama bazi yerlerde kendileri havalanmak için beni assagiliyorlar sen çok guzelsin diyolar çekemiyorlarmis ole diyo kiz ama bana gercekten bana bir yol gosterin
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi savunamadigim için hakli oldugum konuyu savunamayinca haksiz duruma dusuyorum ve onlar her seferinde üste çıkıyor baskalarina karsi 1 kız dusunun baskalarina karşı çok saygin ama bana karsi azına ne. gelirse kirilirmi diye dusunmeden trip atinca heh trip mi atıyorsun oluyor gene haksiz duruma dusuyorum çok iyi niyetliyum ve herkesi kendim gibi dusunuyorum bu zamana kadr hic sevgilim olmadi sırf iyi niyet ve gecinememezlikten
Saf ve iyi niyetliyim arkadaşlarım bunu kullaniyolar ve beni ezik görüyolar ne yapmaliyim?
Cevapla