Bir insanın iç güzelliğimidir önemli olan fiziksel görünümü mü?🤔


iç güzellik her zaman önemli. aslında şöyle. biliyorum birçok insan için klasik bir cümle hani ben dış güzelliğe değil iç güzelliğe önem veriyorum diyen. daha sonra burada ve gerçek hayatta gördüğüm için diyorum ki konuştukları veyahut yaptıkları yorumlardan onlar çıkmıyor. kendileri zaten kendilerini ifşa etmişler. dış görünüş olmadan iç güzellik olmaz diye bu saçma bir yargı. bunun için yazılmış dizeler bile var..
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Arkadaşlıksa kişilik karakter..
Karşı cinse önce gözüme sonra gönlüme hitap etmeli..
işin aslı iç güzellik ama biz nefsi iman etmemiş insanlar dış güzelliğe daha çok önem veririz. vermem diyen yalan söyler. huyu güzel ama çok aşırı çirkin bir kızla ya da erkekle çok güzel bir kız ya da çok yakışıklı bir erkek ne sevgili olur ne de evlenir. yalnız şöhreti ve zenginliği varsa sevgili de olur , evlenir de. oda işin istisnası...
Yüzü güzel olanla 40 gün..
Kalbi güzel olanla 40 yil..
Simdi herkes yüzü güzel olana göz dikmis..
Gönlü güzel olanlari istememisler.. :/
Cevap
50Cevap
Sözde insanlarız ya o yüzden dış görünüş bakarlar. İç güzellik diyen katıksız yalancıdır.
Dışını beğenmediğinin içini merak etmezsin. Portakalı soymadan da içini göremezsin ;-)
birini seveceksen dışını değil içini seveceksin tenine değil cana degiceksin
Ön olan kendin ne düşündünüz bence ikiside olmalı azda olsa
Dışıda önemli içide önemli
Dışı zarif içi delikanlı olması daha önemli
İç güzelliği tanıdıktan sonra öne çıkar her insan önce dışa bakar.
Dış görünüş iç guzelligini öğrenmek için önemli bir nedendir
Dış görünüş ile başlar iç güzelliğini kadar giderim
İnsanların dısı içi artık beni ilgilendirmiyor. Ben, bana en fazla yararı dokunana bakıyorum bundan sonra.
benm gözüme güzel gelene bakarm baskasına belki çirkin gelecek benm beğendiğim? ki cok basıma geldi zaten ama karakterleri kötüymüş bana sevgilerinde yer açmadıklarını ögrendiğim de sevmeyi bıraktım
Kabul edelimki dıs görünüşü iyi olmayan birinin kimse icini merak etmez yani tipsizsen hayat sana bok abi
genel olarak iç güzelliğe bakarım ama tabi dış güzellik de olmalı biraz :)
Bazen çok güzel bir karpuz aldığınızda içi kelek çıkabilir.
Her ne kadar iç desekte gözler dışa kayıyor yine de herkes için hayırlısı diyelim :)
Ilk görüşte fizik etkiler. Ama ici boşsa isterse dünya güzeli olsun bir cacik olmaz
Kızlar Ne zaman iç Derse :) Yalandır.. Bunu Böyle Yazar imzamı atarım :D
Dış görünüm tabiki. Ruhlar aleminde yaşamıyoruz sonuçta
Önce dışa bakılır gözün gördüğü sonra içe bakılır gönlün gördüğü
haliyle dis gorunus onemli ama daha cok ic guzelligi
Ortasını bulmaya çalışırım.
ikisi de bence ama ilk karakter be valla
dış görünüş tabii ki
dışını begenmediğin birinin içini merak etmezsin sanırım
ikiside olsa darlingji?
İkisi de önemli ama iç güzellik daha önemli bence.
dış güzelliği her insan için önemli
sapyoyum brainseverim
Dış görünüşüne bakarım
ilk bakışta dış sonra iç
İlk etapta herkes dış görünüşe bakar
aslinda ikiside onemlidir
Bir insanın huyu herşeyden önemlidir
Dis gorunusune. Ic guzelligi zerre umurumda olmaz.
iç daha önemliii
Ilk dış sonra iç
%50 dışa %50 iç güzelliğine
iç güzelliğine bakarim
Başta dış sonra içe bakarım
önce dış görünüşü gelir bence
Beyni olsun ya
dış görünüş iç görünüş olamaz
iç görünüşe bakan var mı bu zamanda
Malzemesine Bakarim :)
herikisine
iç güzelliğe.
İç güzellik
Daha çok iç
Dış. Net.
dış görünüşüne
Üreme değerine.
İç güzellik
İç güzellik
Icine
İkisine
İlk önce dış
İç güzellik
Ikisine de bakarım
Önce dıș.
ikisi de
ikisinede bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar